چند نکته مهم هنگام انتخاب میز کار برای دفاتر اداری

جمعه 9 شهريور 1397
17:14
محیا یوسفی

هنگام انتخاب یک میز کار یا همان میز اداری، مهمترین نکته این است که اطمینان حاصل شود که میز به همه نیازهای خاص شما پاسخ می دهد؛ تا بتوانید بیشترین بهره وری را داشته باشید.

میز اداری

قبل از استفاده از هر گزینه ایر، یک چک لیست از آنچه شما باید هنگام خرید میز کار به آن توجه کنید را در این مقاله آورده ایم. هنگامی که شما این عوامل مهم را تعیین می کنید، دید بهتری نسبت به آنچه که از یک میز اداری می خواهید به دست می آورید. پس زا بررسی ویژگی های لازم یک میز کار، شما می توانید به ملاحظات دیگر مانند فضای اداری در دسترس شما، بودجه خود و ظاهر مورد علاقه خود، توجه کنید.

ساخت یک چک لیست دارای اولویت برای خرید میز کار

چگونه کار می کنید

آیا شما زمان زیادی را صرف تولید و مرتب سازی اسناد و مدارک، تهیه پیش نویس یا طراحی برنامه ها یا تایپ کردن بر روی کامپیوتر می کنید؟ آیا شما اغلب جلسات خود را در دفتر خود نگه دارید و یا ارباب رجوع زیادی دارید؟

نیازهای کاری شما

آیا شما از چاپگر، یا بیش از یک مانیتور کامپیوتر استفاده می کنید؟ یا نیاز به ذخیره سازی بیشتر برای فایل ها یا پوشه های خود دارید؟ آیا کس دیگری جز شما زا میز کار شما استفاده می کند.

آشنایی با اصول اولیه ارزیابی میز کار

هنگام ارزیابی یک میز کار، تمرکز بر موارد زیر است:

  • نیازهای شخصی کار
  • اندازه فضای اداری
  • بودجه موجود
  • ظاهر مورد علاقه و زیبایی شناسی

در انتخاب میز کار این موارد را در نظر بگیرید:

  1. برای کسانی که زمان زیادی را خارج از دفتر کار می گذرانند و یا زیاد به ماموریت می روند؛ یک یمز کار با فضای قابل قفل شدن، جهت حفظ امنیت و حریم خصوصی، بسیار مهم است.
  2. اگر اقلام زیادی را باید جلوی دست خود داشته باشید، وجود فضای خالی بیشتر روی میز و یک میز L شکل یا U شکل می تواند فضای سطحی بیشتری را ارائه دهد.
  3. اگر شما با بیش از یک مانیتور برای کامپیوتر خود دارید و یا با یک چاپگر روی میز کار خود کار می کنید، با قرار دادن چاپگر خود در بخش دیگر مبلمان اداری مانند قفسه کتاب، یا اضافه کردن یک میز کوچک به جلوی میز خود، فضای بیشتری را ایجاد کنید.
  4. اگر جلسات تان را با دیگران در دفتر خود هماهنگ می کنید، یک میز ماژولار با مبلمان اداری مشابه، ممکن است انتخاب خوبی باشد، مانند میز L-Shaped (ال شکل) یا U-Shaped (یو شکل).
  5. بسیاری از افراد به دنبال سطوح و فضای ذخیره سازی بیشتر در میز اداری هستند. اگر شما در تلاش برای دستیابی به هر دو هستید، با استفاده از فضای عمودی، سعی کنید فضای کل دفتر خود را به حداکثر برسانید.
  6. قبل از خرید یک میز، اندازه محل کار خود را اندازه گیری کنید. شما باید اجازه دهید 3?5 تا 4 فوت (هر فوت حدودا 30 سانتی متر) فضای پشت میز خالی باشد. در واقع شما باید اتاق را برای حرکت رد اطراف میز بهینه کنید تا رفت و آمد ساده و بدون دردسر باشد.
  7. اگر فضای محدودی دارید، یک میز کوچکتر مانند میز کامپیوتر می تواند مجهز به سطوح کار کشویی، کشوها، چنگک ها یا قفسه ها باشد. یک میز گوشه ای گزینه دیگری برای فضاهای کوچک و همچنین دفاتر خانگی است. همچنین اطمینان حاصل کنید که پنجره ها و درب ها، با وجود میز کار در اتاق بدون محدودیت باز و بسته می شوند و به خاطر داشته باشید که پنجره های کرکره ای می توانند به کنترل نور طبیعی کمک کنند.
  8. بودجه در نظر گرفته شده اغلب تعیین خواهد کرد که چه نوع میز اداری را برای دفتر کارتان می توانید بخرید. معمولا هم بودجه شما اجازه نمی دهد همه چیز را با هم داشته باشید. در نتیجه در این زمینه بهتر است موارد مهم را اولویت بندی کنید.
  9. علاوه بر این، میز شما باید تصویر و زیبایی شناسی مورد نظر شما را نشان دهد. محیط دفتر شما معاصر، مدرن یا سنتی است؟ آیا چوب یا لمینیت را ترجیح می دهید یا…؟

در نهایت فراموش نکنید که انتخاب یک میز کار خوب نیازمند اولویت بندی درست، مشورت با طراحان دکوراسیون و در نظر گرفتن فضای اداری است.



[ بازدید : 243 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]