طراحی مناسب برای منطقه و میز پذیرش

پنجشنبه 24 آبان 1397
10:28
محیا یوسفی

میز اداری

میز پذیرش یکی از انواع میز اداری است؛ که انتخاب آن از دیدگاه مشتری‌مداری و بازاریابی بسیار مهم است. همانطور که قبلا گفته شد، شما فقط یک فرصت برای ایجاد یک تصور خوب نزد مخاطبان حضوری خود دارید. پس باید با دقت به طراحی دکوراسیون میز پذیرش بپردازید. در این زمینه نه‌تنها میز پذیرش، بلکه منطقه پذیرش نیز بسیار مهم است. قرار دادن مبلمان، دکور و تزئینات مختلف در این منطقه باید به گونه‌ای باشد که در نهایت منجر به القاء حسی مثبت در ذهن مخاطب شود.

طراحی دکوراسیون اداری برای داشتن منطقه و میز پذیرش چشمگیر

برای طراحی مناسب یک منطقه و میز اداری پذیرش باید نکات زیر را مورد توجه قرار دهد:

طرح‌بندی راحت منطقه پذیرش

منطقه پذیرش باید یک فضای راحت را در اختیار مراجعان قرار دهد؛ تا بتوانند در آن محل به راحتی مستقر شده، استراحت کرده و یا حتی کار کنند. پس بهتر است مبلمان پذیرایی را به اندازه کافی دور از در ورودی قرار دهید؛ تا از شلوغی و رفت و آمد آن در امان باشد. همچنین صندلی‌ها را در زاویه‌ای نسبت به هم قرار دهید؛ که امکان برقراری دیالوگ میان مراجعان وجود داشته باشد. همچنین مجلات مرتبط و جذابی را برای مراجعان انفرادی تدارک ببینید. در نهایت، قهوه‌ساز یا چای‌ساز را در نظر بگیرید؛ این یک روش خوب برای خوشنود ساختن مشتریان، مراجعان مصاحبه کاری و سایر مهمانان است.

طراحی عملی

لابی دفتر یعنی جایی که میز پذیرش و سایر مبلمان اداری در آن قرار می‌گیرد، یک مکان پر رفت و آمد است. در نتیجه به راحتی می‌تواند در فصول مختلف آلودگی‌هایی مثل رطوبت، گل و سایر آلودگی‌های کف کفش مراجعان را در خود جمع کند. در روزهای بارانی و سرد نیز چتر و پوشاک زمستانی مراجعان دردسرهای خاص خود را دارد. انتخاب پوششی برای کف که به راحتی تمیز شود؛ قرار دادن یک پادری برای تمیز کردن کف کفش‌ها قبل از ورود به منطقه و میز پذیرش؛ و تعریف محلی مشخص برای چتر و گیره‌هایی برای کت و کاپشن، بهترین روش کنترل چنین فضایی است.

آرم شرکت شما

علاوه بر راحتی و کاربردی بودن، منطقه پذیرش و میز اداری پذیرش باید نام تجاری شما را منعکس کند. در نظر بگیرید که این منطقه را با رنگ‌های سازمانی شرکت خود طراحی کنید؛ همچنین طرح آرم شرکت را روی دیوار قرار دهید؛ یا یک تلویزیون دیواری را برای نمایش لوگو و معرفی خدمات و سرویس های شرکت در نظر بگیرید. قرار دادن لوگوی شرکت به عنوان یک نماد روی میز اداری پذیرش نیز روش دیگری برای درگیر کردن مراجعان با هویت سازمانی شما است.

یک فضای خوشایند

حالا که در منطقه و میز پذیرش اقدام به تبلیغ برند خود کردید؛ بهتر است با تدابیری فضا و جو منطقه پذیرش را خوشایندتر کنید. به این فکر کنید که مهمان شما چگونه می‌تواند تجربه‌ای خوشایندتر از حضور در این مکان داشته باشد. دمای مناسب محیط، هوای مطبوع، رایحه دلپذیر و احساس امنیت و آرامش از مهم‌ترین مواردی است که باید درباره منطقه پذیرش مورد توجه قرار گیرد.

فضای اطراف میز پذیرش

فضای اطراف میز اداری پذیرش نباید بیش از حد شلوغ باشد. یک طراحی مینیمال و تا حد ممکن وسیع کمک می‌کند میهمانان احساس راحتی بیشتری داشته باشند. همچنین بسیاری از مهمانان ممکن است به همراه خود بسته یا وسیله‌ای برای تحویل دادن داشته باشند. پس میز پذیرش بهتر است فضایی برای قرار دادن آن داشته باشد. در کل بر اساس نوع فعالیت میز اداری پذیرش، تجربه ثابت کرده است که این میز باید وسیع بوده و فضای کافی برای ذخیره‌سازی در اطراف خود داشته باشد.

در نهایت فراموش نکنید که احساس مراجعان نسبت به منطقه و میز پذیرش شما می‌تواند تا حد زیادی بر روی تصمیم آنها مبنی بر خرید، همکاری و… تاثیر بگذارد. پس اطمینان حاصل کنید که این منطقه از دکوراسیون اداری شرکت شما، با بهترین برنامه‌ریزی ممکن طراحی شده است.


[ بازدید : 493 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]