متریال و رنگ میز اداری

سه شنبه 4 دی 1397
18:14
محیا یوسفی

میز اداری

میز کنفرانس یا میز کارمندی یا مدیریتی فرقی نمی کند، شما چه میزی را برای کار انتخاب می‌کنید. مهم این است که یک رنگ خوب و متریال مناسب را برای میز اداری خود انتخاب کنید. راستی بهترین متریال و رنگ برای میز اداری کدام است در چه جایی باید چه رنگ و متریالی را انتخاب کرد؟ این سوالی است که گاه می‌تواند تمام زیبایی یک اتاق کنفرانس یا دفتر مدیریت را با یک اشتباه و یک انتخاب غلط، به باد دهد.
ما در این مطلب به دنبال آن هستیم که اصول انتخاب رنگ و متریال میز اداری را برای شما شرح دهیم. شاید مطالبی که در این متن می خوانید چندان به سلیقه شما جور در نیاید اما با اندکی تأمل درمی‌یابید که ما روی رنگ و متریال خاصی تأکید نمی کنیم، بلکه بیشتر به دنبال آن هستیم که هارمونی خاصی را بین اجزای دکوراسیون داخلی شما با میز اداری که انتخاب می‌کنید به وجود آوریم.
شاید پرداختن به دو موضوع رنگ و متریال در یک متن چندان کار راحتی نباشد، ما در این مقاله بیشتر به رنگ میز اداری می‌پردازیم و در مقاله‌ای دیگر که به زودی در سایت مکعب گروپ لانچ می‌شود به متریال مناسب برای میز اداری می‌پردازیم.

رنگ میز اداری را چگونه انتخاب کنیم؟

این مهم نیست که شما چه رنگی را برای میز اداری خود انتخاب می کنید. می‌توانید همه ست اداری و البته میز اداری خود را به سبک دوره لویی شانزدهم و از چوب گردو سفارش دهید و یا از ست‌های سبک ام دی اف با طراحی‌ها و رنگ‌های مدرن و شاد استفاده کنید. این یک سلیقه است که انتخاب را برای شما رغم می‌زند.
اما آن چیز که در این مقاله به عنوان اشتباه غلط پنداشته می‌شود، ترکیب رنگ‌های بی حال و طرح‌های چوب با رنگ های معمولی و چند المان مرده در طراحی و انتخاب رنگ میز اداری است. یک سالن کنفرانس را فرض کنید که میزی با رنگ زرشکی از جنس ام دی اف و طرح چوب در وسط دارد و صندلی ها مشکی را به دور چیده شده است. در کنار این انتخاب شما زوایای میز را هم به رنگ طوسی سفارش دهید. می توان به این ترکیب اسکار بدترین طراحی سال را داد.
حالا همان میز اداری کنفرانس را فرض کنید تماما با رنگ خاکستری مات و صندلی ها هم به همین رنگ و یک یا دو دیوار اطراف به رنگ فیروزیه‌ای روشن. می‌توانید با همین دو تغییر رنگ یکی از زیبای‌ترین سالن های کنفرانس را طراحی کرد.
بله میز اداری به خصوص در سالن های کنفرانس و دفاتر مدیریت می‌تواند رقم زننده یک تحول تمام عیار باشد. به خصوص در که در سالن های کنفرانس طول و حجم میز تقریبا تمام اتاق را می‌پوشاند و رنگ میز اداری شما در سالن کنفرانس رنگی است که در تمام اتاق به چشم می‌خورد.

مهم‌ترین قانون: یا رومی روم یا زنگی زنگ

بله درست متوجه شدید اگر می‌خواهید رنگ و متریال خاصی را برای میز اداری خود انتخاب کنید بدترین انتخاب ترکیب کردن المان‌های سنگین قدیمی با مدرن است. یک میز کلاسیک با پایه های چوبی در کنار یک رنگ شاد نارنجی در دفتر کار شما فقط خستگی ذهنی را در مخاطب زیاد می‌کند و هیچ جذابیتی را به همراه ندارد.
انتخاب یک پارکت طرح چوب و رنگ‌های مدرن برای میز این واقعیت است که شما برای انتخاب صندلی‌های اداری خیلی امکان تحول ندارید و بیشتر صندلی های اداری ظاهری مدرن دارند برای همین توصیه ما به شما انتخاب ست های اداری مدرن است رنگ‌های مات تیره در میز و صندلی اداری و رنگ مکمل یا متضاد روشن در دیوار و کف می‌تواند شما را به اوج هماهنگی در مبلمان و میز اداری مدرن برساند.

از نور و انعکاس آن غافل نشوید.

نور یکی از مهم ترین عوامل انتخاب رنگ و به خصوص نوع رنگ است. رنگ میز اداری شما هرچه که باشد، باید با نورپردازی شرکت شما هم هماهنگ شود.
در این راه اگر از نورهای تیز و قوی استفاده می‌کنید حتما رنگ میز اداری خود را مات انتخاب کنید تا رنگ براق میز شما بازتاب دهنده نور تیز نباشد و چشمانتان آزار نبیند.
پس برای دفتر شما بهترین ها از این قرار است.
1- یک استایل مناسب و هماهنگ بین میز اداری و دکوراسیون اداری خود انتخاب کنید.
2- از تلفیق‌های بی‌جهت سبک‌ها خودداری کنید.
3- هماهنگی نور رنگ را در انتخاب رنگ میز اداری لحاظ کنید.



[ بازدید : 594 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]