مزایا و معایب استفاده از پارتیشن اداری

سه شنبه 28 آذر 1396
9:58
محیا یوسفی

یکی از تصمیمات اصلی شما در هنگام بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی دفترتان این است که آیا از پارتیشن اداری استفاده می کنید یا نه. پارتیشن بندی دارای طیفی از مزایا و همچنین تعدادی از نقاط ضعف است. بنابراین در اینجا ما در مورد مزایا و معایب پارتیشن بندی بحث خواهیم کرد.

office-Partition

مزایای پارتیشن بندی

افزایش خلاقیت

هر زمان که مردم احساس آزادی می کنند، خلاقیت اغلب افزایش می یابد. چشم های کنجکاو همکاران می توانند به تفکر خلاقانه منجر شوند و به همین ترتیب پارتیشن های اداری می توانند کیفیت ایده های تولیدشده را بهبود بخشند.

حریم خصوصی بیشتر

در حال کار در یک دفتر باز، پارتیشن اغلب یک راه عالی برای بهبود ارتباط بین کارکنان است، نکته این است که هیچ چیز نمی تواند در مورد خصوصی مورد بحث قرار گیرد، مگر اینکه به اتاق دیگری بروید. پارتیشن های اداری می توانند حریم خصوصی را بهبود بخشند و کارکنان توجه خود را به مشتریان دهند.

مزاحمت های کمتر

با توجه به اینکه بسیاری از افراد در کنار هم کار می کنند، حواس پرتی ممکن است زیاد رخ دهد. پارتیشن های اداری باعث می شود حواس افراد کمتر پرت شود و در دفتر خود بی سر و صدا و مستقل مشغول کار خود باشند.

نام تجاری

یکی از بزرگترین موارد در مورد پارتیشن بندی این است که شما می توانید آن را برای گسترش نام تجاری شرکت خود استفاده کنید. پارتیشن بندی جلویی می تواند الگوها، رنگ ها و لوگو هایی را که منعکس کننده نام تجاری شماست، ایجاد نماید تا فضای حرفه ای و جذاب را تحت تاثیر قرار داده و مشتریان شما را جلب کند، همچنین باعث می شود کارکنان شما با روحیه بیشتری کار خود را انجام دهند.

ویژگی های عایق بندی و حفاظت از آتش

یکی دیگر از مزایای پارتیشن بندی این است که آنها عایق گرما هستند و کمک می کنند تا مبلغ قبوض انرژی خود را کاهش دهید و کارمندان شما در زمستان نیز در یک محیط گرم مشغول به کار باشند. علاوه بر این، پارتیشن اداری می تواند برای جلوگیری از گسترش آتش در اطراف دفتر شما استفاده شوند ، مگر اینکه یکی از آنها شکسته باشد.

یک روند رو به رشد

پارتیشن های لعاب دار یک روند رو به رشد در سراسر کشور را طی می کنند. دلایل این امر بسیار زیاد است، از جمله مواردی که در بالا ذکر شده است، اما دلیل دیگر این است که این نوع پارتیشن بندی برای فضاهای باز بسیار مناسب هستند.

به همین ترتیب، شما همچنین می توانید غلاف های ملاقات، یک فرم ظریف تر از پارتیشن بندی، برای ترکیب مزایای فضای باز در کنار مزایای پارتیشن اداری استفاده کنید. فیس بوک، گلدمن ساکس و گوگل همه دو سبک طرح دکوراسیون اداری را برای ایجاد فضاهای پر جنب و جوش و هیجان انگیز ادغام می کنند.

معایب پارتیشن بندی

پتانسیل کمتر برای برقراری ارتباط

کارکنان به سختی می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در پروژه های مشترک با وجود پارتیشن های جداگانه در کل دفتر کار با یکدیگر همکاری کنند. در عوض، سعی کنید تعادلی مناسب بین پارتیشن بندی و دفاتر باز را ایجاد کنید تا اطمینان حاصل شود که ارتباطات تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

محیط شلوغ

استفاده از پارتیشن اداری می تواند احساس خفگی و فشردگی داشته باشید که می تواند روحیه گروه را مختل کند. با این وجود، با تمرین برنامه ریزی طراحی دکوراسیون اداری دفتر خود، می توانید مزایای استفاده از پارتیشن بندی را بدون اینکه دفتر خود را بیش از حد شلوغ کنید، داشته باشید .

در نهایت، این که آیا شما تصمیم به نصب پارتیشن اداری در دفتر خود دارید یا خیر، به شما و طبیعت شرکت شما و انواع کارهایی که شرکت شما تولید می کند، بستگی دارد

همچنین به طور جایگزین می توانید اطمینان حاصل کنید که ترکیبی از این دو مورد را در دفتر خود استفاده کنید.
کارکنان می توانند در صندلی ها در یک طرح باز و دفتر مدرن کار کنند، در حالی که اتاق های کنفرانس و اتاق های جلسه را می توان با روش های هیجان انگیز، مانند پارتیشن اداری شیشه ای یا دیوارهای منحنی، جدا کرد.

تصمیم گیری در مورد گزینه ی بازسازی و طراحی دکوراسیون اداری مناسب برای محیط کار شما می تواند کمی چالش برانگیز باشد، که در این مورد مجموعه مکعب گروپ می تواند به شما کمک کنند.

مجموعه مکعب گروپ در ارائه طراحی دکوراسیون اداری و خدمات طراحی دکوراسیون داخلی تخصص دارد. برای دریافت ایده هایی درباره چگونگی بهینه سازی فضای دکوراسیون اداری برای ایجاد بهترین محیط کاری حرفه ای، از جمله از طریق نصب پارتیشن اداری، امروز با تیم دوستانه و صمیمی ما تماس بگیرید.



[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]