فضای اداری کوچک با پارتیشن اداری شیشه ای

سه شنبه 14 آذر 1396
10:07
محیا یوسفی

فضاهایی اداری کوچک را با پارتیشن بندی شیشه ای ایجاد کنید

آیا شما احساس می کنید که دفتر شما کوچک یا بیش از حد شلوغ است و دوست داشتید که چگونه باشد؟
اگر بخواهید یک تعمیر و بازسازی در دکوراسیون اداری داشته باشید، ابتدا چیزهایی را که می توانید برای استفاده در فضای موجود خود بدون بسته بندی و جابجایی محل مورد استفاده قرار دهید، در نظر بگیرید.

نه همه به اندازه کافی خوش شانس هستند که یک دفتر روشن، وسیع و بزرگ داشته باشند اما همه می توانند این اتفاق را برای خود رقم بزنند.

قبل از شروع به برنامه ریزی برای از بین بردن دیوارها و طراحی مجدد کل زیربنای فضای اداری خود، مقاله ما را بخوانید. چرا که این چیزی نیست که ما در اینجا از آن صحبت می کنیم.

شاید شما اینگونه فکر نکنید، اما طراحی دکوراسیون اداری یک دفتر یک چالش بسیار بزرگ است. ظاهر دفتر کار شما اساسا نمایانگر شرکت شما است. هر چند ممکن است عجیب برسد ولی برخی دفاتر کار “ناراضی” به نظر می رسند. اگر یک دفتر تاریک، کسل کننده و غیرقابل انعطاف داشته باشید، این امر موجب تخریب چهره کار شما خواهد شد. شما ممکن است به نحوی که دفتر شما دیده می شود، قضاوت شوید. فقط یک لحظه محیط کاری خود را تجسم کنید و از خودتان بپرسید «آیا این یک مکان شاد و سرزنده برای شروع کار است؟»

اگر پاسخ به این سؤال منفی باشد، شما نیاز به اصلاحاتی درطراحی دکوراسیون اداری دفتر خود خواهید داشت.
روزهای استفاده از دفاتر کار کوچک، جعبه ای با دیوارهای سفید در اطراف و درهای کوچک به سر آمده است. برای فضاهای اداری کوچک، یک طرح بسته به سادگی می تواند فضای کف را حتی محدودتر کند و باعث شود که آنها حتی کوچکتر از آنچه که قبلا دیده می شدند، به نظر برسند.

در عوض، مردم پذیرای یک محیط باز و جذاب هستند و تنها یک راهکار برای این وجود دارد؛ آن هم استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای است.
ما می دانیم که دفاتر کار نیاز به حفظ حریم خصوصی و تقسیم بندی دارند و طرح کاملا باز برای همه مناسب نخواهد بود، به همین دلیل است که پارتیشن اداری شیشه ای گزینه هایی مناسب هستند.

فضاهای اداری کوچک می تواند به شدت از بهینه سازی فضای محدود خود بهره مند شوند. پارتیشن اداری شیشه ای نه تنها این منطقه را باز می کنند و توهم فضای بیشتری را ایجاد می کنند، بلکه باعث می شوند نور بیشتری از فضای خارجی به دست آورده و بیشترین استفاده از نور خورشید را داشته باشند.

پارتیشن های شیشه ای، نور را به حداکثر می رسانند و در کل فضا پخش می کنند، که ایده کلیدی برای دکوراسیون داخلی دفاتر کوچک هستند که گاهی اوقات بسته و احمقانه به نظر می آیند.

دیوارهای جامد عموما “بخش زیادی از دکوراسیون اداری را خراب می کنند، که شما نمی توانید از دکوراسیون رنگارنگ استفاده کنید. با این حال، اگر شما آن را با پارتیشن اداری شیشه ای مقایسه کنید، به شما امکان می دهد تا فراتر از محدوده ای که دارید را مورد استفاده قرار دهید.این کار باعث می شود دفتر کار شما بزرگتر به نظر برسد.

بلافاصله، با نصب پارتیشن اداری شیشه ای، یک لمس طراحی دکوراسیون اداری مدرن را به یک منطقه تزریق خواهید کرد، در حالی که با استفاده از فضا به بهترین شکل از توانایی آن بهره می برید.

بدون شک می توان گفت که پارتیشن اداری شیشه ای بسیار زیباتر از دیواره های جامد هستند و آیا کسی وجود دارد که نخواهد دفتر کار خوبی داشته باشد؟ یک دفتر خوب، نه تنها تصویری بهتر برای مشتریان بالقوه ارائه می دهد، بلکه باعث افزایش روحیه به طور کلی خواهد شد. همه می خواهند کارکنان خود را خوشحال کنند، زیرا کارمندان شاد تبدیل به کارکنانی خلاق و کارآمد می شوند. شما شگفت زده خواهید شد که تاثیر اختصاص دادن یک فضای بزرگتر و نور طبیعی به یک کارمند در طول روز چه میزان بزرگ خواهد بود.

همانطور که می بینید، پارتیشن اداری شیشه ای یک موقعیت عالی برای هر کسی است، به این دلیل که طراحی های سفارشی ما برای تمام دفاتر بزرگ یا کوچک مناسب است.

بنابراین شما دیگر نباید در مورد فضای کاری کوچک و فشرده خودتان نگران باشید. با پارتیشن های اداری شیشه ای هنوز ممکن است که یک دفتر کوچک با تاثیری بزرگ داشته باشد.


برچسب ها: پارتیشن اداری ,
[ بازدید : 174 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]