۴ نکته برای حفظ آرامش در فضای اداری باز

جمعه 6 مهر 1397
15:12
محیا یوسفی

دکوراسیون اداری

اگر بخواهیم صادق باشیم؛ در یک دفتر کار باز همیشه این احتمال وجود دارد که فقدان موانع فیزیکی باعث ایجاد مشکلاتی شود. همکاران ممکن است با صدای بلند با گوشی صحبت کنند؛ برخی ممکن است بیمار شوند و بیماری را به دیگران منتقل کنند. برخی ممکن است جلسات هیجان انگیزی در محل استقرار خود داشته باشند؛ در حالی که در کنار آنها افرادی برای انجام کاری پیچیده نیازمند سکوت و آرامش باشند. در این مقاله به بررسی نکاتی درباره حفظ آرامش در فضای اداری باز می پردازیم.

برای حفظ آرامش در فضای اداری باز، مهم است که فهرستی از دستورالعمل ها را ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید کارکنان دیگران را ناراحت نکنند. نکات زیر برای شروع این دستورالعمل ها برای ایجاد فضایی راحت تر در دفاتر دارای دکوراسیون اداری باز موثر است.

تماس تلفنی و سر و صدا

تماس های تلفنی معدود و کوتاه در میز کار شما بدئون مشکل است؛ اما تماس‌های طولانی در فضاهای خصوصی باید انجام شود. اجتناب از مکالمه با صدای بلند و یا با بلندگوی تلفن در این زمینه بسیار مهم است. هنگام مکالمه به یاد داشته باشید که دیگران هم در اطراف شما وجود دارند. اگر مجبور باشید با شخص دیگری یا در یک گروه کار کنید، مکالمه را به یک بخش که فقط خودتان باشید، منتقل کنید.

نکته: اطمینان حاصل کنید که اتاق های خصوصی نزدیک به محل منطقه دفتر باز هستند. اگر این فاصله خیلی زیاد باشد؛ کارکنان ممکن است تصمیم بگیرند که از آنها استفاده نکنند.

بوی غذا و سایر بوها

هیچ چیزی به عنوان مخفیانه هنگام در آوردن ساندویچ ماهی تون در محل کار وجود ندارد. با این وجود، همیشه کارمندانی هستند که فکر می کنند او می تواند این کار را انجام دهد و هیچکس متوجه نشود.

بوهای قوی می تواند حواس پرتی، احساس بد و بهم خوردن تمرکز شود. انواع خاصی از غذاهایی که بوی قوی دارند، مانند ماهی، بهتر است در اتاقی جداگانه مصرف شود. همچنین به یاد داشته باشید که بعضی از کارمندان نیز ممکن است به خوشبوکننده‌های هوا، عطر و کلن حساس باشند.

نکته مهم: یک نظرسنجی کوتاه برای وضع مقررات اداری می تواند ایده خوبی باشد. همچنین ممکن است بخواهید با ایجاد تابلوهای یادآوری خاص، به قوانین خاصی نظیر سر و صدا، بو و غیره توجه خاصی کنید. به عنوان مثال، شما می توانید به کارکنان یادآوری کنید؛ که در مورد عطر، بویایی و بوهای دیگر مواردی را رعایت کنند.

بیماری و میکروب ها

هنگامی که بیمار هستید؛ سعی کنید از خانه کار کنید یا یک روز را مرخصی بگیرید. همینطور هنگام حضور در محیط اداری تا جای ممکن بهداشت خود را رعایت کنید. دست های خود را بطور مرتب بشویید؛ به جای دست هایتان، در دستمال سرفه کنید و سر خود را به پشت خود بچرخانید و… همچنین کارمندان را تشویق کنید تا در طول فصل سرماخوردگی و آنفلوانزا توجه بیشتری به بهداشت و سلامت خود داشته باشند.

نکته: با استفاده از تکنولوژی بدون لمس در دستشویی می توان گسترش میکروب ها را کاهش دهد. البته، نصب این نوع فناوری ممکن است در اولویت سازمان شما قرار نگیرد. در صورتی که این مورد باشد، آموزش کارکنان در مورد قوانین شستشوی دست و یا حتی ارائه دستگاه های ضدعفونی کننده دست در مناطق مشترک هنوز هم بخش مهمی از اقدامات خوب حفاظتی است.

نگرانی در مورد قوانین دفتر کار

اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما می دانند که چگونه می توانند به شما در مورد هر گونه سوال، نگرانی یا شکایات در مورد محیط دفتر کار مراجعه کنند. مهمترین موضوع در این زمینه آن است که کارکنان بتوانند به صورت ناشناس پیشنهادات و انتقادات و مشکلات را مطرح کنند.

فراموش نکنید که حفظ آرامش در فضای اداری باز، نیازمند نظم درونی بیشتری از سایر طراحی های دکوراسیون داخلی است.


[ بازدید : 266 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]