۵ نکته برای طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری

يکشنبه 18 شهريور 1397
13:11
محیا یوسفی

موضوع عجیبی نیست اگر شنیده باشید محیطی که در آن زندگی می‌کنید، می‌تواند نقش مهمی در روحیه و احساس شما ایفا کند. اما آیا می‌دانستید که شرایط محیطی می‌تواند بر کارایی شما هم تاثیر مثبت بگذارد؟ در این مقاله وب‌سایت مکعب گروپ به بررسی 5 ایده برای طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری که موجب افزایش کارایی می‌شود، می‌پردازیم.

دکوراسیون اداری

تعدادی از ترفندهای طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری ساده و اقتصادی است؛ و شما می‌توانید در دفتر خود با هدف افزایش انرژی، الهام گرفتن و انگیزه گرفتن در طول روز، از آنها استفاده کنید.

زیبایی بسیاری از این نکات در این است که آنها را می‌توان تقریبا در هر دفتر بزرگ یا کوچک، دفتر خانگی و… استفاده کرد. بنابراین بدون توجه به شرایط داخلی که با آن کار می‌کنید، یک، دو یا همه پنج ایده از این ایده‌ها را برای ایجاد فضای کاری شادتر، سالم‌تر و کارآمدتر، امتحان کنید.

حداکثر افزایش نور پردازی

بهینه‌سازی روشنایی محیط کاری، یکی از ساده‌ترین راه ها برای افزایش انرژی و کاهش فشار بر چشم ها (که از تلاش برای خواندن با نور کم ایجاد می شود) است. نور طبیعی در این زمینه بیشترین اثر را دارد و پیشنهاد می کنیم با استفاده از پنجره های بزرگ و شیشه های روشن به جای مات یا پرده های زخیم، حداکثر استفاده را از آن در طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری ببرید. اما حتی اگر کنترل شما بر نور طبیعی محدود باشد؛ انتخاب لامپ های با رنگ روشن، باعث تغییر زیادی در افزایش روزانه انرژی شما خواهد شد.

آشکار کردن طراحی مینیمال

زیبایی شناسی مینیمالیستی بیشتر از آن است که فقط فضای شما را شیک و زیبا کند. این روش در طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری انجام کارها را آسان تر می کند. از به هم ریختگی اطراف شما می کاهد و در نتیجه فضای شما را بدون دردسر مرتب و سالم نگه می دارد و در نتیجه انرژی بیشتری را به شما منتقل می کند.

رنگ های الهام بخش

رنگ ها پتانسیل بالایی در افزایش یا کاهش کارایی دارند. بنابراین باید در استفاده از آن در طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری دقت کافی داشته باشید. با توجه به علم رنگ شناسی، رنگ های طیف آبی، ذهن را تحریک می کنند؛ رنگ زرد الهام بخش خلاقیت است و سبز باعث احساس آرامش می شود. البته این تاثیرات می تواند از فرد به فرد متفاوت باشد. پس اگر دفتر کار خصوصی خود را طراحی می کنید؛ رنگ ها را بر اساس احساس شخصی خود انتخاب کنید.

عطرهای تسکین دهنده

کلیدی برای شاداب ماندن در همه روزهای زندگی روزمره این است که مطمئن شوید هیچ کدام از حواس ششگانه خود را نادیده نگیرید؛ و این بدان معنی است که ذهن خود را به عطرهایی که از طریق فضای شما می آیند احاطه کنید. طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری را در این زمینه نیز در نظر بگیرید. عصر نعناع به طور معمول برای انرژی دادن و تازه کردن، استفاده می شود؛ در حالی که عطر مرکبات می تواند انرژی را افزایش و استرس را کاهش دهد. و اگر هنوز فکر می کنید کافی نیست یک شمع معطر بخورید، پخش کننده های ضروری روغنی یک راه عالی و فوق العاده ایمن برای اطمینان از این است که به خوبی از عطر استفاده می کنید.

سبزی پر جنب و جوش

به عنوان انسان، ما موجوداتی هستیم که می تواند به طور جدی در مواقعی از زندگی آزرده خاطر باشد. اما خوشبختانه، این مشکل برای مبارزه، راهکار ساده ای دارد. اضافه کردن گیاهان سبز به فضای کاری شما، علاوه بر پاک کردن هوای محیط، موجب احساسات خوب خواهد شد و از طرفی فرصت های بیشتری را برای سفارشی کردن فضای داخلی با گلدان های تزئینی و طبیعی ارائه می‌دهد.

امیدواریم از این مقاله وب‌سایت مکعب گروپ برای طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری استفاده کنید.


[ بازدید : 263 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]