انواع پارتیشن اداری تک جداره

سه شنبه 28 شهريور 1396
14:43
محیا یوسفی

پارتیشن اداری تک جداره mdf ( ام دی اف )

این پارتیشن ها قابلیت نصب در ارتفاعات متفاوت را دارند و به در خواست مشتری ارتفاعات کم و زیاد می گردد. کاملا از جنس mdf بوده ,و mdf استفاده شده در این نوع پارتیشن ها 16 میلی متر بوده همچنین یکی از محبوب ترین پارتیشن های اداری محسوب می گردد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

پارتیشن اداری تک جداره تمام mdf

پارتیشن اداری تک جداره mdf و شیشه

این مدل پارتیشن ترکیبی از ام دی اف و شیشه بوده از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است همچنینی برای بخش هایی که لزومی ندارد حتما فضا به طور کامل بسته باشد معمولا از پارتیشن تک جداره استفاده می شود.

پارتشن اداری تک جداره mdf و شیشه

پارتیشن اداری تک جداره آلومینیومی

نوع دیگری از پارتیشن اداری آلومینیومی است این پارتیشن اداری از آلومینیوم سبک با استحکام بالا و زیبایی ظاهری بالا ساخته می شود همچنین در این مدل از پارتیشن می توانید از شیشه به صورت مات، شفاف و طرح دار برای نور گیری اتاق استفاده کنید همچنین برای زیبایی ظاهری و طرح بخشیدن می توان از mdf هم استفاده کرد.

پارتیشن اداری تک جداره آلومینیوم


برچسب ها: پارتیشن اداری ,
[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]