استفاده از میز ایستاده در دفاتر اداری

سه شنبه 19 تير 1397
10:13
محیا یوسفی
استفاده از میز ایستاده در دفاتر اداری

این روزها در بعضی دفاتر اداری و طراحی دکوراسیون اداری آنها، استفاده از میز ایستاده یک امر معمول شده است؛ و هنگام خرید یک میز جدید، بسیاری از افراد گزینه میز ایستاده را نیز در نظر می‌گیرند.

استفاده از میز ایستاده به دلیل بسیاری از منافع درک شده و انعطاف پذیری که اثر آنها ارائه می‌دهند، به مرور در حال افزایش است. در ادامه این مطلب چهار دلیل که می‌تواند در انتخاب میزهای ایستاده موثر باشد، مطرح شده است.

سوزاندن کالری بیشتر

اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید، ممکن است میز ایستاده مزایای زیادی برای شما داشته باشد. نشستن‌های طولانی مدت یکی از مضرات ناشی از محیط کار برای سلامتی است. در مقابل یکی از مزایای میز ایستاده قابلیت استفاده از آن به صورت ایستاده است.

در واقع شما می توانید کمی تنوع را به روز کاری خود و شکل کار کردن خود اضافه کنید و احتمالا سلامت کلی خود را با توانایی نشستن یا ایستادن در طول روز بهبود بخشید.

این ویژگی علاوه بر مفید بودن برای سلامت عمومی بدن، بخصوص برای سلامت ستون مهره‌ها، به شما این امکان را می دهد که نسبت به حالت کاملا نشسته کالری بیشتری بسوزانید.

تسکین دردهای مختلف

از بین بردن درد یکی دیگر از مزایایی است که توانایی ایستاده کار کردن در طول روز با میز ایستاده به شما می‌دهد. ایستادن به شما اجازه می دهد تا فشار کمتری به اندام‌های تحتانی و کمر خود وارد کنید.

در این شرایط احتمال ابتلا به کمردرد، گردن درد و پا درد کمتر است. همینطور خطر ابتلا به بیماری‌های ستون فقرات از جمله فتق دیسک کمر نیز کمتر می‌شود.

بهبود گردش خون

همانطور که ممکن است شنیده باشید، قرار گرفتن در حالت نشسته در تمام طول روز پشت یک میز، برای سیستم گردش خون بدن خوب نیست. بدن شما نیاز به خون‌رسانی دارد؛ و شما می‌توانید با تغیر وضعیت از نشستن به ایستادن به صورت متناوب و با بهره گرفتن از میزهای ایستاده ، گردش خون خود را بهبود ببخشید و خطر ابتلا به لخته شدن خون و مسائل مربوط به آن را کمتر کنید.

افزایش بهره وری

آیا تا به حال پشت میز خود به حالت چرت رفته اید؟ اگر چنین است، کمبود ایستادن ممکن است دلیل این مسئله باشد. همینطور وجود تمام مزایای ذکر شده در بالا نیز می‌تواند موجب بهبود بهره وری کار شما شود.

طبیعتا افزایش توان جسمی و روحی، کاهش دردهای مزمن معمول که کارمندها به آن مبتلا هستند و به طور کلی افزایش سطح انرژی بدن، که ناشی از تغییر موقعیت فرد در حالت ایستاده و نشسته است؛ می‌تواند موجب بهبود بهره وری شود.


[ بازدید : 213 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]