انواع پارتیشن های اداری (بخش اول)

سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
15:11
محیا یوسفی

در طول چند سال گذشته، پارتیشن‌ اداری در دکوراسیون داخلی دفاتر بسیار پرطرفدار شده‌اند و محبوبیت آنها در سراسر جهان درحال افزایش است.

انواع پارتیشن‌های اداری کاربردی


امروزه بیش از هر زمان دیگری، طراحی خوب دفاتر اداری برای اکثر شرکت‌ها بسیار پراهمیت شده است. فرقی نمی‌کند در چه بخشی از شرکت یا سازمان کار می‌کنید، دفاتر کار به عنوان مرکز سقل کل شرکت یا سازمان عمل می‌کنند و ظاهر آنها هم بسیار اهمیت دارد. درواقع به جا گذاشتن یک تصویر خوب از شرکت بسیار ضروری است. بهترین چیز در مورد طراحی‌ دکوراسیون داخلی دفاتر کار این است که هیچ دو دفتر کاری شبیه به هم نیست و ایده‌های طراحی بسیار زیادی در سرتاسر جهات وجود دارد که منتظر عملی شدن هستند.

انواع پارتیشن‌های اداری

تعمیر، نوسازی و طراحی دکوراسیون اداری دفاتر کاری می‌تواند به اندازه‌ طراحی داخلی منازل هیجان‌انگیز باشد. البته داشتن یک دفتر کاری شیک که اصلا کاربردی نیست، هیچ فایده‌ای ندارد. دفاتری که پر از تکنولوژی‌های به روز و قسمت‌هایی برای استراحت هستند شاید ظاهرا عالی باشد، اما اگر هیچ محلی برای کار کردن به شیوه‌ی موثر در نظر گرفته نشده باشد، که دیگر دفتر کار نیست.

از مهم‌ترین ویژگی‌های دفاتر مدرن می‌توان فضاهای همکاری، اتاق‌های جلسه خصوصی و البته فضاهای مجزا نام برد. اگر فقط یک فضای باز برای کار کردن در اختیار دارید، چطور می‌توان این فضای شلوغ کاری را در عین حفظ حریم خصوصی به یک محیط کاری تبدیل کرد؟ اگر نمی‌خواهید هیچگونه کار ساختمانی و بازسازی انجام دهید، بهتر است از پارتیشن‌های اداری استفاده کنید.

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن‌ اداری سریع‌ترین، ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش برای ایجاد یک فضای کاری کارآمد هستند. پارتیشن‌های اداری را می‌توان به صورت موقت یا دائمی و در هر فضایی، با هر اندازه‌ای نصب کرد. پارتیشن‌های اداری را به عنوان یک دیوار موقت در نظر بگیرید که البته یک دیوار واقعی نیستند. پارتیشن‌های اداری سبک‌های مختلفی دارند از جمله شیشه‌ای، چوبی، فلزی و غیره.

پارتیشن‌های اداری چوبی

پارتیشن‌های اداری چوبی برای هر محیط کاری ایده‌آل هستند و می‌توان آنها را در هر فضایی نصب کرد. این پارتیشن‌ها ظاهر سنتی‌تری به دفتر کار می‌دهند و در عین حال احساس گرما و شیک بودن دفتر کار را هم حفظ می‌کنند. از آنجایی که نصب آنها راحت است و حسی طبیعی به محیط کار می‌دهد، بسیار پرطرفدار نیز هستند. خود پارتیشن‌های چوبی نیز انواع مختلف از قبیل چوب طبیعی یا روکش MDF دارند. همراه با پارتیشن‌های چوبی غیرباربر، تراشه‌ها و قطعات تزئینی قاب درب نیز وجود دارد که نصب و باز کردن آنها راحتی باشد. این پارتیشن‌ها در هر نقطه‌ای که نصب شوند، از پذیرش گرفته تا اتاق‌های کنفرانس یا سالن انتظار، ظاهر دلپذیری به آن می‌دهند.

با وجود انواع چوب‌های موجود از جمله بلوط، راش، افرا، گیلاس و غیره، دست شما برای انتخاب پرداخت نهایی پارتیشن باز است. بهترین چیز در مورد سیستم‌های پارتیشن‌بندی چوبی این است که لزومی ندارد کاملا از چوب باشند و می‌توان آنها را با مواد دیگر مثل شیشه ترکیب کرد تا نور و روشنایی محیط نیز حفظ شود. این سیستم‌ها همچنین برای ایجاد محیط‌های عایق صدا نیز مناسب هستند؛ میزان عایق بودن صدا در پارتیشن‌های کاملا چوبی 52 dB (RW)، و در پارتیشن‌های شیشه‌ای 40 dB (Rw) است. یکی از بزرگترین دغدغه‌های محیط‌ های اداری و تجاری، ایمنی در برابر آتش است و بسیار مهم است که ساختمان شما با مقررات سختگیرانه ساختمانی سازگار باشد.

اینجاست که ضرورت پارتیشن‌های اداری ضد آتش خودشان را نشان می‌دهند، زیرا می‌توانند آتش را در یک منطقه مهار و گسترش شعله‌های آتش، دود و گازهای سمی را محدود کنند. پارتیشن‌های کاملا چوب می‌توانند آتش را تا 60 دقیقه، و پارتیشن‌های شیشه‌ای تک یا دو جداره در حدود 57 دقیقه مهار کنند.


برچسب ها: پارتیشن‌ اداری ,
[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]