استفاده از پارتیشن اداری برای تفکیک و تقسیم فضای اداری خود

سه شنبه 18 ارديبهشت 1397
14:18
محیا یوسفی

پارتیشن اداری یا دیوارهای اداری متحرک به همان اندازه که به نظر میرسند، ساده هستند؛ آنها درست مانند دیوارهای مرسوم یا سازه گچی هستند، با این تفاوت که در هر زمان بدون نیاز به تخریب هر چیزدیگری قابل حرکت هستند و همچنین پارتیشن دو جداره مزیت های بیشتری را نیز شامل می شود. همچنین استفاده از پارتیشن اداری برای تقسیم و تفکیک فضای شما، مزایای دیگری را شامل میشوند از جمله:

office-Partition

سهولت نصب

پارتیشن های اداری به طور کامل در خارج از محیط کار شما و در کارخانه ساخته شده و کاملا آماده ی نصب برای شما ارسال میشوند. شما می توانید پارتیشن ها را در عرض چند روز و تقریبا بدون هیچ اختلالی در محیط کار خود آماده و نصب شده داشته باشید. دیوار گچی برای ساخته شدن به چندین روز زمان و چند کارگر ساختمانی نیاز دارد.

انعطاف پذیری برای انتقال

از آنجا که پارتیشن اداری در داخل محیط ساخته نشده اند، قابل جابجا یی در هر زمان می باشند. به عنوان مثال، اگر در حال حاضر 4 فضای اداری کوچک دارید و نیاز دارید که طرح طبقه را تغییر دهید تا 2 فضای اداری بزرگتر و اتاق کنفرانس را ایجاد کنید، می توانید این تغییر را در یک دوره زمانی بسیار کوتاه انجام دهید. در صورت استفاده از دیوارهای گچی ممکن بود به ماه ها زمان پیش از ایجاد این تغییر نیاز داشته باشید.

طراحی متنوع

مواد متعددی وجود دارند که می تواند در پارتیشن اداری متحرک گنجانده شوند. پانل های شیشه ای میتوانند برای ایجاد پارتیشن بکار گرفته شوند که نور طبیعی را عبور میدهند. شیشه همچنین این مزیت را دارد که در حین جداسازی ، توهم یکپارچگی را به وجود آورد. در طراحی دکوراسیون اداری مدرن و خلاق و یا برای سرگرمی، می توانید برای الهام بخشیدن به کارکنان، رنگ های مختلف و یا حتی صفحات سفید را انتحاب کنید. همه این انتخاب ها در طراحی دکوراسیون اداری به راحتی در هر زمان در آینده میتوانند تغییر داده شوند.

تاثیرگذاری در هزینه

در حالی که پارتیشن های اداری متحرک ممکن است هزینه پیش پرداختی بالاتری داشته باشند، برای لحظه ای که آنها را حرکت می دهید، این هزینه اضافی را جبران می کنند. چرا؟ زیرا یک تیم نصاب می تواند در مدت کوتاهی آنجا باشد تا آنها را حرکت دهد. در صورت استفاده از دیوار ثابت، شما باید مجوزهای لازم را برای ایجاد تغییر بگیرید و یک خدمه ساخت و سازی برای ساخت دیوارها استخدام کنید. این هزینه های مخفی که ممکن است درلحظه به آنها فکر نکنید، به سرعت روی هم جمع شده و ساخت و سازدیوار ثابت (گرانیت) را گرانتر کنند.

پایداری

اکثر عناصر پارتیشن اداری از مواد بازیافتی ساخته شده است و می توانند در هر زمان از دفتر شما حذف شوند. آنها می توانند تا زمانی که آماده ی استفاده مجدد از آنها هستید ذخیره شوند. دیوار گچی قابل استفاده مجدد نیست؛ اگر شما بخواهید دیوار گچی که خراب شده و در محل دفن زباله قرار داده شده را دوباره به کار بگیرید، باید دوباره از ابتدا شروع کنید. مجموعه مکعب گروپ، مشاور شما در مورد پارتیشن اداری متحرک است. پارتیشن اداری فضای شما را امروز تقسیم و تفکیک می کنند، در حالی که به شما این آزادی عمل را میدهند تا فردا طراحی دکوراسیون داخلی خود را تغییر دهید.

طرح های طبقه اداری باز می توانند به راحتی با اتاق های کنفرانس، فضاهای هتل مانند، مناطق آموزشی و دفاتر خصوصی هماهنگ شوند، این ها همگی به خاطر مزایای استفاده از پارتیشن اداری نسبت به دیوارهای ثابت است. اگر به یادگیری بیشتر و صحبت با یک متخصص علاقه مندید، می توانید با تیم حرفه ای مکعب گروپتماس بگیرید ….



برچسب ها: پارتیشن اداری ,
[ بازدید : 175 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]