نصب پارتیشن‌ آلومینیومی برای بهره‌وری در کار

دوشنبه 10 ارديبهشت 1397
9:54
محیا یوسفی

نصب پارتیشن‌ آلومینیومی و بهره‌وری کار

۵ مزیت نصب پارتیشن‌ آلومینیومی برای بهره‌وری در کار

اگر همین امروز تصمیم به فکر پارتیشن‌بندی فضای کار خود می گیرید، مطمئن باشید چند سال بعد از تصمیم عاقلانه‌ای که امروز گرفتید خوشحال خواهید شد.

چراکه فضاهای اداری روزبه‌روز کوچکتر و کوچکتر می‌شوند و تا چند سال آینده مساحت زمین برای دفاتر کاری کم می‌شود.

بنابراین وقتی نتوانید فضای اضافی برای بزرگتر کردن شرکت خود پیدا کنید، باید چه کار کنید؟

می‌توانید دفاتر کار خود را با استفاده از پارتیشن‌ آلومینیومی یا شیشه‌ای که به صورت آماده وجود دارند، به بخش‌های مختلف تقسیم کنید.

اما قبل از خرید اجازه دهید نگاهی به عوامل مهم در انتخاب پارتیشن ‌های اداری مناسب برای دفتر شما بیاندازیم.

۱. زیبایی‌شناسی

پارتیشن‌های اداری بسیار زیاد و متنوعی در بازار موجود است که هر کدام به نوعی مفید و کاربردی هستند. با این حال، استفاده هوشمندانه از این پارتیشن‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌تواند دکوراسیون داخلی دفتر شما را از این رو به آن رو کند.

۲. حفظ فضا

عرض پارتیشن‌ آلومینیومی، بر خلاف پارتیشن‌های اداری شیشه ای یا دیواری، فضای زیادی را حفظ می‌کند.

شاید به اندازه‌ شیشه یا یک دیوار سیمانی خوب با فضا ترکیب نشوند، اما به اندازه کافی محکم هستند تا حریم فضای کار شما را حفظ کنند.

۳. مقرون به صرفه و کاربردی

پارتیشن‌ اداری ، از هر نوع و جنسی که باشند، بهتر از دیوارهای کامل و بتنی هستند. به ویژه پارتیشن‌های آلومینیومی، بسیار موثرند زیرا ارزان‌ترین گزینه هستند و نور و گرما را از داخل به بیرون انتقال نمی‌دهند.

همچنین پارتیشن‌های آلومینیومی بسیار کارآمد نیز هستند، زیرا می‌توان آنها را هر زمان و بدون صرف انرژی باز کرد و جای دیگر و به شکر دیگر دوباره نصب کرد.

۴. حفظ حریم خصوصی

حریم خصوصی یک معضل بزرگ در ادارات است، زیرا بسیاری از بخش‌های اداری در یک فضا و با هم کار می‌کنند و سر و صدای بیش از حد می‌تواند مانع تمرکز افراد شود.

این پارتیشن‌های اداری میزان سر و صدا را کاهش داده و به این ترتیب تمرکز و بهره‌وری کارکنان را بالا می‌برند ، همچنین به کارکنان در محیط کار احساس امنیت می‌دهند.

۵. روشنایی

تقریبا نور بخش مهمی از هر کسب و کار است. دیوارهای دائمی جلوی نور ورودی از پنچره‌ها به دیگر بخش‌ها را می‌گیرند.

اما پارتیشن‌های آلومینیومی نور بیشتری را هدایت می‌کنند و به بیشتر شدن روشنایی محیط بدون استفاده از منابع نوری اضافی کمک می‌کنند.

نتیجه

این روزها که فضاهای کاری کوچک‌تر و نیاز به فضای اداری بیشتر شده است، پارتیشن‌های اداری بهترین گزینه برای حل این مشکل هستند، زیرا هم ارزان و کم هزینه هستند و هم سبک و موقتی می باشند.

این پارتیشن‌ها را می‌توان در صورت نیاز از هم باز کرد و در جای دیگر و یا به شکل دیگر نصب کرد.


[ بازدید : 180 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]