5 نوع پارتیشن اداری شیشه ای بزرگ برای فضای کاری شما

سه شنبه 15 اسفند 1396
15:54
محیا یوسفی

این سناریو را تصور کنید
شما یک پروژه بزرگ کاری دارید و فقط چند ساعت وقت دارید که آن را انجام دهید. شما ترجیح میدهید در دفتر کار خود نشسته، میزان حواس پرتی را به حداقل برسانید و این کار را تمام کنید.



تنها یک مشکل وجود دارد. همکاران پرصحبت شما مشتاقانه می خواهند اتفاقات روزانه خود را با شما به اشتراک بگذارند و همچنین در مورد هر موضوع دیگری با شما بحث کنند.فارغ از این که شما در یک محیط باز یا در فضای شخصی خود کار می کنید، حریم شخصی کافی بین خود و همکارانتان احساس نخواهید کرد.حتی اگر شما با کسی که بخواهد مکالمه ای سرپایی با شما داشته باشد، صحبت نکنید، صداهای طبیعی در محیط دفترکار می تواند حواس شما را پرت کند. از صدای مکالمه پشت تلفن گرفته تا سرفه و صدای به هم خوردن کلید ها، می تواند بر روی کارآیی شما در محیط کار تاثیر بگذارد.

این پنج پارتیشن اداری شیشه ای بزرگ می توانند باعث ایجاد مانعی میان این سر و صدا و شما شوند و به همکاران شما نشان دهد که شما به معنای واقعی کلمه دنبال کسب و کار هستید.

5 نوع پارتیشن اداری شیشه ای

1/ پارتیشن اداری از کف تا سقف

بیایید با پرکاربردترین پارتیشن اداری شروع کنیم. به عنوان مثال، شیشه در اطراف سالن قرار می گیرد و یک قفس شیشه ای ایجاد می کند که می تواند بهره وری از فضای اداری شما را دو برابر کند. این پارتیشن های اداری از کف تا سقف با یک ورودی برای ورود و خروج طراحی می شوند، بنابراین سر و صدای بیرونی کمتر به آن وارد می شود. با استفاده از شیشه های مشبک و طرح دار، مسئله مربوط به حریم خصوصی نیز قابل حل می باشد.

2/ پارتیشن اداری از کف تا سقف درب دار

این ایده درست همانند مورد اول است، اما با یک درب، که بدان معنی است که شما می توانید هر سر و صدای بیرونی را به طور کامل مسدود کنید. همچنین شما احساس خواهید کرد که دفتر شما کاملا شخصی شده است. به جای دیوارهای براق، تمام مدت می توانید به شیشه های جذاب نگاه کنید، که به نور خورشید اجازه ورود می دهد تا محیط و خلق و خوی شما را شاداب کند.

3/ پارتیشن اداری جزئی

به جای امتداد پارتیشن ها تا سقف، این نوع پارتیشن اداری به این ارتفاع نمی رسند. اگر می خواهید آنها را به طور دائمی نصب کنید، آنها می توانند به ستون های شیشه ای محکم متصل شوند. با این وجود که چند اینچ از سقف فاصله دارند ، هنوز حریم خصوصی لازم برای شما را ایجاد می کنند. یک پارتیشن تکی در مقابل فضای کاری شما اغلب کافی است.

4/ پارتیشن اداری نیمه باز

این پارتیشن ها ممکن است در منطقه پذیرش یا درب ورودی استفاده شوند. آنها نیمی از دیوار را پوشش می دهند اما دارای یک بازشوی عریض هستند تا مردم بتوانند در طول روز از طریق آن ورود و خروج داشته باشند. علاوه بر عایق کاری مناسب سر و صدا، این پارتیشن ها جذاب هستند و زیبایی خاصی به دفتر کار شما می بخشند.

5/ پارتیشن اداری ورودی

این پارتیشن ها از قوس های شیشه ای عظیم در اطراف درب ورودی تشکیل شده اند. اغلب در دکوراسیون اداری مدرن از این پارتیشن ها استفاده می شود. پارتیشن های شیشه ای یک محیط خیره کننده در فضای کاری شما ایجاد می کنند. این نوع پارتیشن اداری همچنین می تواند به عنوان یک فرصت برای تبلیغ نام تجاری شما مورد استفاده قرار گیرد، که با حکاکی نام تجاری و لوگوشرکت بر روی شیشه امکان پذیر می شود.

مکعب گروپ آماده مشاوره و طراحی دکوراسیون اداری دفتر شما با بهترین ایده های دکوراسیون داخلی می باشد.
امروز با ما تماس بگیرید!



برچسب ها: پارتیشن اداری ,
[ بازدید : 180 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]