فضای اداری و تجارت شما

سه شنبه 19 دی 1396
12:11
محیا یوسفی


فضای اداری شما بیانگر چه چیزی درباره تجارت شما می باشد

فضای اداری دفتر شرکت شما بیانگر چیزهای بیشتری از یک ساختمان ساده است که در آن اسکان دارید. این نمایش فیزیکی کسب و کار شما است.
به این ترتیب مهم است که طراحی دکوراسیون داخلی فضای اداری شما به گونه ای باشد که ارزش های شرکت شما را نشان دهد تا کارکنان را شاد و سازنده نگه دارد و یک احساس پایدار بین مشتریان شما هنگام بازدید از شرکت شما ایجاد کند.

ما برخی از راه هایی را ارائه خواهیم داد که می تواند نشان دهد چگونه یک فضای اداری می تواند بر روی تصور بازدیدکنندگان و کارکنان از کسب و کار شما تاثیر بگذارد.

قرار گیری میز

طرح بندی دفتر به طور مستقیم بر بهره وری و فضای محل کار تاثیر می گذارد. نه تنها این، بلکه برنامه ریزی و قرارگیری مناسب میزها، می تواند بر روی زیبایی و جذب هر دو گروه کارکنان و بازدیدکنندگان تاثیر بگذارد .

برنامه ریزی برای ایجاد فضاهای باز در طراحی دکوراسیون اداری و نحوه قرارگیری میزها، طراحی بسیار سازنده و استقامتی نسبت به فضاهای بسته با میز است، که به کارکنان اجازه می دهد به راحتی با یکدیگر در ارتباط با پروژه هایی که در حال کار بر روی آنها هستند، ارتباط برقرار کنند. یک پارتیشن اداری کوچک برای ایجاد حریم خصوصی در هنگام برگزاری جلسه یا تماس تلفنی استفاده می شود.

میزها باید به صورت ایده آل تمیز نگه داشته شوند تا مکان را برای مکان های جذاب و خنثی را برای بازدید مشتریان ایجاد کنند. برای جلسات باید از استفاده از مواردی که به عنوان یک مانع قابل رویت و شفاف عمل می کنند اجتناب کنید؛ یک میز جلسه دایره ای و یا حتی مبل های سفارشی یک محیط بسیار محترم و خوشایند را فراهم می کنند و به مشتریان شما اجازه می دهد تا آرامش بیشتری در حین ملاقات با شما داشته باشند.

دکور

مهم است که دکوراسیون اداری و مبلمان اداری، شما را به عنوان یک شرکت نشان دهد و یک فضای مناسب برای کسب و کار شما ایجاد کند. مبلمان قدیمی با رنگ از بین رفته می تواند موجب ایجاد تاثیر منفی بر بازدیدکنندگان در دفتر شما شود و می تواند به طور قابل توجهی بر بهره وری کارکنان در یک محیط خسته کننده، تاثیر بگذارد.

ایجاد یک فضای اداری برای منعکس کردن یک شرکت می تواند یک تغییر بزرگ باشد. به عنوان مثال، شرکتی با قیمت بالا که محصولات برتر را به فروش می رساند، باید یک دکوراسیون اداری داشته باشد که منعکس کننده لوکس بودن اصول تجاری می شود و همچنین یک طرح نوآورانه یا اقلام دیجیتالی می تواند رنگ های روشن و جذاب را برای ایجاد یک فضای سرگرم کننده و منحصر به فرد مورد استفاده قرار گیرد.

درجه حرارت

اگر چه یک عامل کم ارزش است، اما می تواند یک جزء کلیدی برای اطمینان از کارکرد دفتر شما به حساب آید. داشتن یک سیستم تهویه مطبوع کارآمد، اطمینان حاصل می کند که می توانید در تمامی فصول دمای محیط کار را کنترل کنید، به این معنی که کارکنان می توانند در زمستان گرم تر و در تابستان سرد باقی بمانند.

داشتن یک هوای مطبوع در محیط کار نه تنها اجازه می دهد مهمانان و بازدید کنندگان در محیط دفتر خود احساس راحتی کنند، بلکه کارکنان را قادر می سازد که فارغ از اینکه چقدر سرد یا گرم هستند، کارآیی بیشتری داشته باشند.

پذیرش

منطقه پذیرش، اولین مکانی است که هر بازدیدکننده یا مشتری به هنگام ورورد به شرکت شما با آن مواجه می شود، بنابراین این ناحیه مهمترین بخش برای ایجاد تصور اولیه مثبت از کسب و کار شما در ذهن مشتریان می باشد. سرمایه گذاری در مبلمان و دکوراسیون داخلی با کیفیت مانند گیاهان گلدان و صندلی های راحتی و سفارشی، پذیرایی در یک فضای آرام می تواند بلافاصله مشتریان را در یک ملاقات جذب تجارت شما کند.

با این حال، استفاده از فضاهای اداری باز، معمول ترین روش می باشد، اما برای بسیاری از شرکت ها منطقه ای برای پذیرش رسمی وجود ندارد. برای مقابله با این، اطمینان حاصل کنید که فردی وجود داشته باشد که به مشتریان و بازدیدکنندگان در هنگام ورود به ساختمان خوش آمد بگوید و در نتیجه هیچ کس به هنگام بازدید از دفتر کار شما بیش از حد منتظر نماند.

ما اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی را می دانیم که هویت شرکت شما را نشان می دهد، به همین دلیل است که تیم اختصاصی مکعب گروپ با شما کار می کند تا فضای عالی را برای خود ایجاد کنید.

تیم حرفه ای مکعب گروپ به شما در کل روند کاری، از برنامه ریزی و بررسی سایت ها تا نصب نهایی، اطمینان می دهیم تا فضای دکوراسیون اداری نهایی دفتر کار شما، همان چیزی باشد که می خواهید. برای اطلاعات بیشتر یا برای بحث در مورد طراحی دکوراسیون اداری دفتر خود، با ما تماس بگیرید و ما بیش از همه خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.


برچسب ها: پارتیشن اداری ,
[ بازدید : 191 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]