تاثیر گیاهان در دکوراسیون اداری دفتر کار

شنبه 19 آبان 1397
22:43
محیا یوسفی

دکوراسیون اداری

راه‌های زیادی برای افزایش بهره‌وری با استفاده از انواع تکنولوژی‌ها وجود دارد. با این حال در کنار این موارد هنوز هم برای بهبود سبک زندگی کاری کارکنان می‌توان از روش‌های ساده‌ای مثل استفاده از گیاهان در دکوراسیون اداری بهره برد.گیاهان فقط ایجادکننده یک فضای خوب برای شما نیستند. دفاتر فاقد گیاه، از هوای خشک‌تر و آلوده‌تری رنج می برند؛ و کارکنان آن مزایایی که این گیاهان کوچک ارائه می‌دهند، از قبیل افزایش حافظه، بهره‌وری و احساس عمومی خوشبختی را از دست می‌دهند. گیاهان یک راه آسان و مقرون به صرفه برای بهبود دفتر کار شما هستند. در این نوشته وب‌سایت مکعب گروپ نکاتی را درباره تاثیر گیاهان در دکوراسیون اداری دفتر کار مطرح می‌کنیم.

اهمیت استفاده از گیاهان در دکوراسیون اداری فضای کار

بهبود کار و روحیه کارکنان

بر اساس نظریه الیسون در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه Floriculture، گیاهان در دکوراسیون اداری و محیط‌های داخلی دفاتر کار مزایای بسیاری ایجاد می‌کنند. گیاهان یک اثر آرام‌بخش دارند؛ که باعث تمرکز بیشتر می‌شود. نه تنها این، بلکه آنها همچنین منجر به کارایی بیشتر و حافظه بهتر می‌شوند. اگر گیاهان شما گل بدهند حتی می‌توانید اثرات بیشتری را احساس کنید. معمولا گیاهان گل‌دار باعث تزریق شادی در محیط می‌شوند.

به عنوان مثال گیاه گاردنیا را بررسی کنید. گفته شده است که عطر و بوی آن دارای اثرات شادابی است؛ و این گیاه می‌تواند بیش از 20 سال عمر کند. همچنین رایحه بادرنجوبه می‌تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد. تحقیقات انجام شده در دانشگاه ایالتی اوهایو نشان داد که افرادی که در معرض این گیاه قرار دارند؛ سطوح بالاتری از نوراپی نفرین را ترشح می کنند. نوراپی نفرین یک ماده شیمیایی در مغز است که با خلق و خوی فرد ارتباط دارد. نعنا هم یک اثر مشابه دارد؛ و می‌تواند هشیاری را افزایش داده و حافظه را بهبود بخشد.

تهویه بهتر هوا

گیاهان همچنین به عنوان فیلترهایی برای جذب سموم موجود در هوای محیط عمل می‌کنند. با توجه به تحقیقات انجام شده توسط NASA، گیاهان آپارتمانی می‌توانند این سموم را 50 تا 60 درصد کاهش دهند. آنها همچنین برای انتشار رطوبت در هوا خوب عمل می‌کنند. این کار باعث می‌شود که درجه حرارت دفتر کار شما خنک‌تر باشد؛ و به طور کلی محیط را برای کارکنان دلپذیرتر می‌کند.

برای مثال، گیاه نخل آرکا (Areca Palm) دارای زنجیرهای طولانی است؛ که می تواند ذرات معلق موجود در هوا را از بین ببرد و آلودگی محیط زیست دفتر شما کمتر کند. همچنین گیاهانی هستند که با اثرات مضر تجهیزات الکترونیکی اداری مقابله می‌کنند. رایانه‌ها و دیگر دستگاه‌ها می‌توانند ذراتی را که منجر به تهوع و سردرد می‌شوند، منتشر کنند؛ اما گیاه پاپیتال می‌تواند شما را از این خطرات هوایی محافظت کند. در نهایت گیاه پوتوس طلایی می‌تواند با ازن تولید شده توسط دستگاه‌های کپی و فکس مبارزه کند.

گیاهان یک انتخاب پایدار هستند

شاید امیدوار نباشید که گیاهان در دکوراسیون اداری بتوانند دوام بیاورند و رشد و نمو کنند. اما جالب است بدانید که آنها به راحتی با محیط زیست خود هماهنگ می‌شوند؛ و عمری طبیعی خواهند داشت. البته تمام این موارد درباره گیاهان واقعی و ریشه در خاک است. به عنوان مثال استفاده از گل‌های شاخه بریده به صورت روزانه ایده خوبی برای طولانی مدت نیست.

گیاهان به کاهش نویز و سر و صدای محیط کمک می‌کنند

گیاهان به عنوان یک بافر طبیعی عمل می‌کنند؛ که می‌تواند به کاهش سطح سر و صدا در اطراف شما کمک کند. مطالعات نشان داده‌اند که گیاهان باعث کاهش 5 دسی‌بل صدا در محیط دکوراسیون اداری می‌شوند. بنابراین علاوه بر تمام مزایای ذکر شده در بالا، گیاهان می‌توانند به کاهش احساس شلوغی و آلودگی صوتی کمک کنند. در این زمینه گیاهانی با شاخ و برگ زخیم و پهن برگ موثرتر هستند.

گیاهان زینت بخش دکوراسیون اداری هستند

یکی دیگر از آثار گیاهان در طراحی دکوراسیون اداری زنده و پویا کردن دفتر کار است. آثار هنری معمول، تصاویر، تابلوها و… همگی اثری مثبت دارند؛ اما این گیاهان هستند که می‌توانند به فضای دکوراسیون اداری محصور و ماشینی شما روح زندگی ببخشند.


[ بازدید : 297 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اهمیت پارتیشن اداری بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید

پنجشنبه 17 آبان 1397
14:30
محیا یوسفی

پارتیشن اداری

اهمیت پارتیشن اداری دلایل گوناگونی دارد. در نگاه اول پارتیشن‌های اداری ممکن است فقط یک افزودنی خوب برای دفتر بنظر برسند. اما مزایای پارتیشن اداری بیش از این موارد است. در این مطلب وبسایت مکعب گروپ می‌خواهیم درباره اهمیت پارتیشن اداری در طراحی دکوراسیون اداری نکاتی را با شما در میان بگذاریم.پارتیشن‌های اداری دیوارهای داخلی دفتر کار شما را کوتاه و شفاف می‌کنند؛ و این ویژگی می‌تواند مزایای مختلفی را ایجاد نماید. به عنوان مثال، در مقاله‌ای که اخیرا در مورد نورپردازی و روشنایی در محیط اداری نوشتم؛ به اهمیت پارتیشن اداری در بهبود شرایط نورپردازی و استفاده از نور طبیعی پرداختم. به طور خلاصه افزایش گستره توزیع نور مصنوعی و دسترسی داخلی‌ترین نقاط دفتر به نور طبیعی، یکی از مزایای پر اهمیت پارتیشن اداری شیشه‌ای است.
در ادامه مزایای دیگر پارتیشن اداری را نیز بازگو می‌کنیم.

هزینه

نصب دیوارهای واقعی با آجر و ملات و… می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد. انتخاب پارتیشن‌های اداری به این معنی است که شما در مقداری از این هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهید کرد. علاوه بر این، پارتیشن‌های اداری می‌توانند به صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی کمک کنند. چون نور طبیعی بیشتری به دست می‌آورید؛ و بدون نیاز به صرف پول برای نیروی کار و نورپردازی بیشتر، می‌توانید منابع مالی را برای سایر بخش‌های شرکت اختصاص دهید. همچنین ارتباط جریان هوا در چنین فضایی کمک می‌کند که دمای کل محیط یکسان شود؛ و در مصرف انرژی برای سرمایش و گرمایش نیز صرفه‌جویی کنید.

احساسی شبیه به دفاتر باز

در حالی که دفاتر باز برای همکاری عالی هستند؛ یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف آنها این است که کارکنان در آن چیزی به نام حریم خصوصی ندارند. اگر یک گروه می‌خواهد یک جلسه را برگزار کند، ممکن است مجبور شوند از محل خارج شوند؛ که این موضوع می‌تواند وقت و انرژی کارکنان را بگیرد. پارتیشن اداری می‌تواند این مشکل را با ارائه یک حریم خصوصی گروهی، زمانی که نیاز به بحث در مورد مسائل مهم است حل کند. شیشه‌های مات یا رنگی می‌توانند به حفظ حریم خصوصی آنها حتی بیشتر کمک کنند؛ در حالی که به طور کلی ظاهری منحصر به فرد و زیبا به دفتر شما می‌دهند. پارتیشن‌های اداری به کارکنان کمک می‌کنند که در عین اینکه یک تیم محسوب می‌شوند؛ همچنین می‌توانند دارای محیط‌های جداگانه و خاص خود باشند.

راه اندازی و نصب سریع‌تر

علاوه بر هزینه کمتر از یک دیوار، پارتیشن شیشه‌ای سریع‌تر نیز نصب می‌شود. اگر در حال تعمیر یا جایگزینی یک ساختمان جدید هستید؛ با پارتیشن اداری روند کار بسیار سریع‌تر انجام خواهد شد. در این حالت هزینه زمان هم به نفع شما کاهش می‌یابد. همانطور که هر شرکتی که تجدید ساختار اداری را تجربه کرده است می‌تواند به شما بگوید؛ هرچه سریع‌تر بتوانید دفتر خود را کامل کنید بهتر است.

یکی دیگر از علل اهمیت پارتیشن اداری این است که آنها یک راه حل عالی برای کسانی است که مایل به داشتن یک دفتر باز، بدون استفاده از روش طراحی دکوراسیون اداری به سبک کاملا باز هستند. با استفاده از پارتیشن اداری، بخصوص پارتیشن‌های شیشه‌ای، شما یک دفتر روشن، شیک و کاملا کاربردی را دریافت خواهید کرد. دفتری که در آن کارکنان زمان و فرصت برگزاری جلسات و صحبت خصوصی در میان خود دارند؛ افراد کمتر در ساختمان رفت و آمد می‌کنند؛ و در نتیجه زمان کار را از دست نمی‌دهند. در نهایت از دیدگاه مالی، افزایش بهره‌وری کارکنان و کاهش هزینه‌های طراحی و اجرا، اهمیت پارتیشن اداری را به عنوان یک روش تقسیم‌بندی فضا در دفاتر اداری مشخص می‌کند.

در صورتی که درباره انواع پارتیشن اداری سوال و ابهامی دارید؛ همکاران من در مکعب گروپ، آماده پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.


[ بازدید : 296 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

موقعیت میز اداری بر اساس فنگ شویی در دکوراسیون اداری

چهارشنبه 16 آبان 1397
15:51
محیا یوسفی

میز اداری

آیا موقعیت میز اداری شما از نظر اصول فنگ شویی در جای مناسبی از دکوراسیون اداری قرار دارد؟ آیا با مفهوم فنگ شویی آشنا هستید؟ در این نوشته وب‌سایت مکعب گروپ به بررسی روش تعیین موقعیت میز اداری بر اساس اصول فنگ شویی می‌پردازیم.
پیش از هر چیز بهتر است با مفهوم فنگ شویی آشنا شوید. در زبان چینی فنگ شویی به معنی باد و آب است. اما در عمل فلسفه و فنونی است که به شیوه چینش مبلمان در دکوراسیون اداری، خانگی و… با هدف افزایش انرژی، شادی، سلامتی، موفقیت و راحتی می‌پردازد.اگر مدت کوتاهی است که به مقوله فنگ شویی علاقمند شده‌اید؛ حتما می‌دانید که رعایت این فنون در دکوراسیون اداری دفتر کار چقدر می‌تواند بر افزایش انرژی در محیط و ایجاد شرایط مطولب موثر باشد. طبق فلسفه فنگ شویی، هر محیطی دارای نقاط قدرتی است که می‌تواند ارتعاشات مثبت را در فضا گسترش دهد. در شرایطی که شما روزانه چندین ساعت در دفتر کار خود هستید؛ آیا بهتر نیست موقعیت میز اداری خود را بر اساس این اصول تعیین کنید؟برای تعیین موقعیت میز اداری همه چیز ممکن است؛ البته شما باید بتوانید با آنچه که در دسترس دارید کار کنید. گاهی اوقات فرصت‌های پنهانی زیادی وجود دارد. من می‌خواهم 2 جنبه مهم فنگ شویی را در پیدا کردن بهترین موقعیت برای میز اداری به اشتراک بگذارم. اما در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید که آیا می‌توانید این راهنمایی‌ها را در دکوراسیون اداری خود و با سبک خاص خود و میزان فضای اداری خاص خود اعمال کنید یا خیر.

2 فاکتور مهم برای بهترین موقعیت یک میز اداری برای فنگ شویی مناسب عبارتند از:

    • شناخت یکی از جهت‌های شانس در فنگ شویی
  • تعیین موقعیت نقطه قدرت در دفتر کار شما

گاهی اوقات ممکن است خیلی خوش شانس باشید؛ و هر دو فاکتور را به آسانی روی میز اداری خود اجرا کنید! و گاهی اوقات اجرای هیچکدام از آنها در دفتر خاص شما امکان‌پذیر نیست. البته در این شرایط هم هنوز میتوانید تنظیمات ظریفی را برای بهبود انرژی در اطراف میز اداری خود انجام دهید.

اما فاکتور دوم به یافتن نقطه قدرت در فضای اداری می‌پردازد. در واقع این فلسفه فنگ شویی معتقد است که یک نقطه خاص از دفتر کار یا اتاق شما، نقطه قدرت است. این نقطه می‌تواند بر نقاط دیگر مسلط باشد و احساس رهبری و قدرت را به فضاهای دیگر منتقل کند. در نتیجه در چینش دکوراسیون اداری، میز اداری مدیریتی را معمولا در نقطه قدرت قرار می‌دهد؛ تا تسلط و توانایی بیشتری بر کار داشته باشند. قرار گرفتن در این نقطه انرژی شخصی شما را افزایش می‌دهد.

البته همیشه کار به این سادگی نیست؛ و گاهی نوع چینش مبلمان اداری و شکل فضایی دفتر کار، اجازه رعایت هیچکدام از این دو اصل را نمی دهد. در این شرایط اصول فنگ شویی پیشنهاد می‌کند موارد زیر را تا جای ممکن در نظر داشته باشید:

  • میز اداری خود را در محلی قرار دهید که بیشترین میدان دید را داشته باشید. بدترین حالت قرار دادن میز اداری روبروی دیوار است. طوری که فرد در فاصله‌ای نزدیک فقط به دیوار دید داشته باشد.
  • وجود یک دیوار در فضای پشت سر کارمندان یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند به بهبود احساس امنیت و راحتی کمک کند. یک دیوار نزدیک در پشت سر، ثبات کاری شما را بیشتر خواهد کرد.
  • در صورتی که می‌خواهید میز اداری مدیر بخش را مکان‌یابی کنید؛ نقطه‌ای که تسلط بیشتری بر سایر میزها دارد، بهترین نقطه است.

در نهایت فنون فنگ شویی تاکید زیادی بر آزمون و تجربه برای تعیین بهترین موقعیت مبلمان اداری در دکوراسیون اداری دارد.


[ بازدید : 282 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

استفاده از میز اداری چرخشی در طراحی دفتر کار باز

سه شنبه 15 آبان 1397
15:10
محیا یوسفی

میز اداری

پیش از هر چیز باید توضیح دهیم که منظور از میز اداری چرخشی چیست. این کلمه ترجمه عبارت انگلیسی Hot Desking است. ویژگی اساسی این میزها نبود کارمند ثابت برای آنهاست. به عبارتی در این شکل از طراحی دفتر کار، کارمندان می‌توانند هر زمانی روی هر میز دلخواهی بنشینند؛ و هیچکس محل کار ثابتی ندارد.استفاده از میز اداری چرخشی می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی برای طراحی دفتر کار باز باشد. میز اداری چرخشی فضا را برای بهبود روابط حرفه‌ای در کار فراهم می‌کند. از سویی برای مدیران، این مدل طراحی فرصتی است برای صرفه‌جویی در فضا و افزایش میزان اشغال فضای دفتر کار.اگر می‌خواهید تغییری در دفتر کار خود ایجاد کنید و در این تغییر میز اداری چرخشی حضور دارد؛ توصیه می‌کنیم برای انجام کار به نکات و موارد زیر توجه کافی داشته باشید.

از سیستمی برای رزرو میزها استفاده کنید

یکی از اولویت‌های شما بعد از انتخاب استفاده از میز اداری چرخشی ایجاد یک سیستم رزرو میز است؛ که استفاده از آن برای کارکنان واضح و ساده باشد. با استفاده از این سیستم باید بتوانید تسهیلات لازم برای کارکنان در هنگام استفاده از میز را ارائه دهید این کار کمک می‌کند تا احتمال سردرگمی، اختلال و در نهایت از دست دادن بهره‌وری کاهش یابد. نکته جالب دیگر اینکه اگر این سیستم بر اساس یک نرم افزار باشد؛ ممکن است بتوانید نکات جالب و کاربردی زیادی را درباره عادات همکاری و شکل کار کارکنان خود به دست آورید. البته فراموش نکنید که این سیستم معمولا برای دفاتر کار وسیع با تعداد بالای کارکنان ضروری است.

اصول استفاده از میز اداری چرخشی را آموزش دهید

برای برخی کارکنان ممکن است این روش کار ناآشنا باشد. همینطور ممکن است در برابر این روش مقاومت‌هایی صورت بگیرد. در این شرایط باید اطمینان پیدا کنید که روش‌های ساده‌ای را برای بهبود فرآیندهای کاری کارکنان تدارک دیده‌اید و به راحتی می‌توانید مشکلات و ابهامات آنها را در مراحل ابتدایی استفاده از فضای اداری جدید، برطرف کنید. در این زمینه شاید نوشتن یک دستورالعمل کوتاه موثر باشد.

فراموش نکنید که کارکنان متعددی از یک فضا استفاده خواهند کرد

اهمیت این موضوع به این دلیل است که کارمندان معمولا روی میز ثابت خود مواردی مثل تصویر عزیزان‌شان، گلدان کوچک و سایر موارد مورد نیاز را قرار می‌دهند. این در حالی است که در میز اداری چرخشی چنین چیزی امکان پذیر نیست.
در این شرایط اهمیت قفسه‌ها و طاقچه‌ها و کمدهای شخصی هر فرد دوچندان می شود. پس به این موضوع در طراحی مبلمان اداری خود اهمیت بیشتری بدهید.
همچنین همین مسئله باعث می‌شود موضوع بهداشت میز اداری اهمیت بیشتری پیدا کند. در این زمینه نیز بهترین روش این است که به کارمندان خود آموزش دهید که میز کار چرخشی را با همان نظم و بهداشتی که دریافت کرده‌اند، تحویل دهند.

فضاهای خصوصی و آرام را نادیده نگیرید

به هر حال همه انسان‌ها در ساعاتی از روز و برای انجام بعضی از کارها نیاز به تمرکز بسیار بالایی دارند. در نتیجه باید در دفتر کار باز خود به فضاهای خصوصی نیز اهمیت بدهید؛ و بسته به تعداد کارکنان، چند میز اداری چرخشی را در محیطی خصوصی‌تر و آرام قرار دهید.

مبلمان اداری خود را مدیریت کنید

هیچ کارمندی دوست ندارد روز خود را با یک میز کار بهم ریخته و نامرتبط و یا ابزارهای خراب و دارای اشکال آغاز کند. پس بسیار مهم است که دکوراسیون اداری و مبلمان اداری دفتر کار خود را به بهترین وجه مدیریت کنید. در فضاهای اداری باز که از میز اداری چرخشی استفاده می‌شود، چنین اشکالاتی بیشتر رخ می‌دهد؛ و شما باید برنامه‌ای برای دریافت گزارش مشکلات و رسیدگی فوری به خرابی‌ها داشته باشید.


[ بازدید : 255 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

حفظ حریم خصوصی و مشارکت در طراحی دفتر کار

شنبه 14 مهر 1397
11:51
محیا یوسفی

طراحی دکوراسیون اداری

نحوه طراحی دفتر کار با هدف حفظ همزمان حریم خصوصی و مشارکت

انواع شخصیت‌ها و کاراکترهای مختلف افراد، انتظار و نیاز به ویژگی‌های متفاوتی در دفتر کار دارند. کارمندان برون‌گرا ممکن است یک طرح باز را ترجیح دهند که در آن شلوغی و تکاپوی جمعی آنها را تحریک به فعالیت بهتر نماید. در مقابل کارکنانی که دارای طبیعت درون‌گرا هستند؛ ممکن است در یک دفتر خصوصی بهره‌وری بیشتری داشته باشند. جایی که آنها فضای شخصی و سکوت مورد نیاز را برای کار بدون حواس‌پرتی و با حداکثر تمرکز به دست می‌آورند. در این مقاله وبسایت مکعب گروپ به بررسی نکاتی درباره طراحی دفتر کار با هدف حفظ همزمان حریم خصوصی و مشارکت می‌پردازیم.

حتی با در نظر نگرفتن انواع شخصیت کارکنان، ماهیت کار شرکت‌ها معمولا نیازمند طراحی فضای کاری است که منجر به حفظ هم‌زمان حریم خصوصی و مشارکت و همکاری می‌شود. به عنوان مثال، وظایف یا تکالیف خاص یا کار با اسناد محرمانه یا جلسات خصوصی، ممکن است نیازمند وجود حریم خصوصی در دفتر کار باشد. در مقابل انجام بعضی از وظایف نیازمند فعالیت به صورت جمعی است؛ و باید فضای اداری برای همکاری و مشارکت کارکنان فراهم باشد.

چالشی که بسیاری از مدیران با آن مواجه هستند، طراحی و سازماندهی یک دفتر کار است که به طور هم‌زمان به حفظ حریم خصوصی و مشارکت و همکاری کمک می‌کند. برقراری تعادل کامل در این زمینه سخت است؛ اما گام‌هایی وجود دارد که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که از فضای اداری خود بهترین بهره را خواهید برد.

تمرکز بر عملکرد

به نظر می‌رسد یک محیط باز و مجاورت فیزیکی نزدیک با سایر همکاران به افزیش تعاملات خلاقانه کمک می‌کند. اما تحقیقات نشان می‌دهد که تمرکز فضاهای مشترک باید بر روی “عملکرد” باشد. یعنی تمرکز بر منابع مشترک موجود در فضا، به جای موقعیت یک کارمند در رابطه با افراد دیگر باشد.

فضاهای طراحی شده که عملکردی مشخص را به ذهن متبادر می‌کنند؛ به طور طبیعی باعث ایجاد تعاملات اجتماعی سالم خواهند شد. یک آشپزخانه تمیز و کاربردی به کارکنان شما اجازه می‌دهد تا در طول مواجهه با هم آرامش و همدلی داشته باشند. محل مناسب برای قرار گرفتن دستگاه چاپگر و فتوکپی، اجازه خواهد داد افراد مختلفی از مناطق یا ادارات مختلف به یک دستگاه مشترک متصل شوند. به طور خلاصه، فضاهای فیزیکی مشترک به هیچ وجه برای هیچ کسی مفید نخواهد بود، اگر آنها علمکرد مشخص و کاربردی خود را نداشته نباشند.

توسعه فضاهای آرام

برخی از وظایف مستلزم سکوت هستند؛ و بعضی از کارکنان فضای شخصی و سکوت را برای انجام کار ترجیح می‌دهند. در حالیکه دفاتر باز می‌توانند همکاری آسان را تشویق کنند؛ همچنین می‌توانند منحرف‌کننده ذهن و در نتیجه موجب کاهش بهره‌وری باشند. به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای کارکنان، یک گوشه آرام یا اتاق خصوصی باید به عنوان “منطقه آرام” ایجاد شود. این مناطق هنوز هم می‌توانند چندین کارمند را در یک زمان در خود جای دهند؛ اما باید با درک این نکته که این مکان برای تمرکز بدون وقفه و سکوت است، استفاده شود.

اولویت‌بندی فضاهای مشترک

همانطور که اهمیت دادن به فضاهای آرام مهم است؛ توجه به مناطق مشترک نیز بسیار مهم است. بعضی از پروژه‌ها مستلزم کارکنانی هستند که به تنهایی و در سکوت کار کنند؛ اما بعضی از اعضای تیم با هم درگیر می‌شوند تا نظرات و پیشنهادات خود را ابراز کنند، و به طور شفاهی مشکل یا مسئله‌ای را حل نمایند.

در این موارد می‌توان از ایمیل یا برنامه‌های چت گوناگون برای ایجاد ارتباط شفاهی استفاده کرد. به همین ترتیب، دفاتر باید شامل اتاق‌ها یا مناطقی باشند که کارکنان می‌توانند به راحتی و به طور موثر با یکدیگر همکاری کنند. این مسئله ممکن است به معنای هزینه کردن در غرفه‌های عایق صدا یا تعیین کل یک طبقه از دفتر به عنوان فضای همکاری مشترک باشد.


[ بازدید : 252 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

۴ نکته برای حفظ آرامش در فضای اداری باز

جمعه 6 مهر 1397
15:12
محیا یوسفی

دکوراسیون اداری

اگر بخواهیم صادق باشیم؛ در یک دفتر کار باز همیشه این احتمال وجود دارد که فقدان موانع فیزیکی باعث ایجاد مشکلاتی شود. همکاران ممکن است با صدای بلند با گوشی صحبت کنند؛ برخی ممکن است بیمار شوند و بیماری را به دیگران منتقل کنند. برخی ممکن است جلسات هیجان انگیزی در محل استقرار خود داشته باشند؛ در حالی که در کنار آنها افرادی برای انجام کاری پیچیده نیازمند سکوت و آرامش باشند. در این مقاله به بررسی نکاتی درباره حفظ آرامش در فضای اداری باز می پردازیم.

برای حفظ آرامش در فضای اداری باز، مهم است که فهرستی از دستورالعمل ها را ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید کارکنان دیگران را ناراحت نکنند. نکات زیر برای شروع این دستورالعمل ها برای ایجاد فضایی راحت تر در دفاتر دارای دکوراسیون اداری باز موثر است.

تماس تلفنی و سر و صدا

تماس های تلفنی معدود و کوتاه در میز کار شما بدئون مشکل است؛ اما تماس‌های طولانی در فضاهای خصوصی باید انجام شود. اجتناب از مکالمه با صدای بلند و یا با بلندگوی تلفن در این زمینه بسیار مهم است. هنگام مکالمه به یاد داشته باشید که دیگران هم در اطراف شما وجود دارند. اگر مجبور باشید با شخص دیگری یا در یک گروه کار کنید، مکالمه را به یک بخش که فقط خودتان باشید، منتقل کنید.

نکته: اطمینان حاصل کنید که اتاق های خصوصی نزدیک به محل منطقه دفتر باز هستند. اگر این فاصله خیلی زیاد باشد؛ کارکنان ممکن است تصمیم بگیرند که از آنها استفاده نکنند.

بوی غذا و سایر بوها

هیچ چیزی به عنوان مخفیانه هنگام در آوردن ساندویچ ماهی تون در محل کار وجود ندارد. با این وجود، همیشه کارمندانی هستند که فکر می کنند او می تواند این کار را انجام دهد و هیچکس متوجه نشود.

بوهای قوی می تواند حواس پرتی، احساس بد و بهم خوردن تمرکز شود. انواع خاصی از غذاهایی که بوی قوی دارند، مانند ماهی، بهتر است در اتاقی جداگانه مصرف شود. همچنین به یاد داشته باشید که بعضی از کارمندان نیز ممکن است به خوشبوکننده‌های هوا، عطر و کلن حساس باشند.

نکته مهم: یک نظرسنجی کوتاه برای وضع مقررات اداری می تواند ایده خوبی باشد. همچنین ممکن است بخواهید با ایجاد تابلوهای یادآوری خاص، به قوانین خاصی نظیر سر و صدا، بو و غیره توجه خاصی کنید. به عنوان مثال، شما می توانید به کارکنان یادآوری کنید؛ که در مورد عطر، بویایی و بوهای دیگر مواردی را رعایت کنند.

بیماری و میکروب ها

هنگامی که بیمار هستید؛ سعی کنید از خانه کار کنید یا یک روز را مرخصی بگیرید. همینطور هنگام حضور در محیط اداری تا جای ممکن بهداشت خود را رعایت کنید. دست های خود را بطور مرتب بشویید؛ به جای دست هایتان، در دستمال سرفه کنید و سر خود را به پشت خود بچرخانید و… همچنین کارمندان را تشویق کنید تا در طول فصل سرماخوردگی و آنفلوانزا توجه بیشتری به بهداشت و سلامت خود داشته باشند.

نکته: با استفاده از تکنولوژی بدون لمس در دستشویی می توان گسترش میکروب ها را کاهش دهد. البته، نصب این نوع فناوری ممکن است در اولویت سازمان شما قرار نگیرد. در صورتی که این مورد باشد، آموزش کارکنان در مورد قوانین شستشوی دست و یا حتی ارائه دستگاه های ضدعفونی کننده دست در مناطق مشترک هنوز هم بخش مهمی از اقدامات خوب حفاظتی است.

نگرانی در مورد قوانین دفتر کار

اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما می دانند که چگونه می توانند به شما در مورد هر گونه سوال، نگرانی یا شکایات در مورد محیط دفتر کار مراجعه کنند. مهمترین موضوع در این زمینه آن است که کارکنان بتوانند به صورت ناشناس پیشنهادات و انتقادات و مشکلات را مطرح کنند.

فراموش نکنید که حفظ آرامش در فضای اداری باز، نیازمند نظم درونی بیشتری از سایر طراحی های دکوراسیون داخلی است.


[ بازدید : 267 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

۹ دکوراسیون شیک و جذاب برای تغییر فضای کاری شما

سه شنبه 3 مهر 1397
22:43
محیا یوسفی

دکوراسیون اداری

معمولا اتاق کار شما در خانه فضایی دلنشین و قابلیت تزئین بالایی دارد. اما در دفاتر اداری داشتن دکوراسیون شیک کمی مشکل‌تر است. چراکه گزینه‌های شما مقداری محدودتر است، اما شما هنوز هم می‌توانید فضای کاری خود را یک مکان شیک و دلنشین برای افزایش احساس خوب، خلاقیت و بهره‌وری تبدیل کنید.

چند پیشنهاد برای داشتن دکوراسیون شیک در دفتر کار

در این مقاله ما 15 عنصر زیبا، عملی و کاربردی دکوراسیون اداری شیک برای فضای اداری را به شما معرفی می‌کنیم. این تزئینات می‌تواند در بهبود دیدگاه بصری دفتر کار شما بسیار موثر باشد.

آباژور رو میزی با نور ملایم

نور سفید رنگ فلورسنت که در بسیاری از دفاتر یافت می‌شود، می‌تواند به چشم شما آسیب برساند؛ و گاهی اوقات به نظر می‌رسد به معنای واقعی کلمه، انرژی را از شما بگیرد. برای بهبود این وضعیت ما یک آباژور رو میزی را پیشنهاد می‌کنیم. نور آباژورها معمولا گرم و دلنشین هستند.

یک جعبه نور سرگرم کننده

جعبه نور می‌تواند مرکزی برای ایجاد سرگرمی، نوشتن جملات انگیزشی و… باشد. این جعبه‌ها فضایی صمیمی و خاص به دفاتر اداری می‌دهد؛ و کمک می‌کند ارتباطات غیررسمی بین افراد سازمان شکل بهتری بگیرد.

شلف‌های نگهدارنده کتاب

شلف‌های نگهدارنده کتاب فضایی برای نگهداری چند کتاب محدود است. این فضا می‌تواند متعلق به کتاب‌ها و مجلات اصلی حوزه کاری شما باشد. این دکوراسیون شیک فضایی خاص، روشن‌فکرانه و علاقمند به مطالعه را به ذهن متبادر می‌کند.

صندلی‌های نمادین

همه به یک مکان خوب برای فکر کردن نیاز دارند، درست است؟ فضایی که به ایجاد ایده‌های خلاقانه و راه‌حل‌های درست، منجر شود. یک صندلی خاص و نمادین می‌تواند علاوه بر ایجاد دکوراسیون شیک برای دفتر کار شما، فضایی خاص برای رسیدن به این هدف باشد.

قاب عکس یا نقاشی برای دیوارها

ما معتقدیم هر اتاق اداری بدون توجه به هدف و نوع فعالیت آن اتاق، باید دارای حداقل یک اثر هنری باشد. فضای یک دفتر اداری معمولا توسط مبلمان و قطعات بی‌روح تحت سلطه قرار می‌گیرد؛ اما یک نقاشی رنگارنگ که اثری هنری است می تواند در تلطیف این فضا بسیار موثر باشد.

صندلی‌های اداری مبله

منظورمان دقیقا صندلی‌های اداری کلاسیکی است که با پارچه به صورت مبله عرضه می‌شود. این صندلی‌ها کمک می‌کند فضای اداری شما از حالت خشک و بی‌روح خارج شود؛ و دکوراسیون شیک و زیبایی برای دفتر کار شما خواهد بود. این صندلی‌ها بخصوص با توجه به موضوع فعالیت شما، می‌تواند بسیار جذاب باشد.

تخته‌ای برای اعلانات و گفتگو

کافی است تخته‌ای را که قابلیت پین کردن کاغذ و سایر اعلانات را دارد، در دفتر کار خود نصب کنید. این تخته‌ها محیطی مناسب برای ایجاد گفتگو و برقراری ارتباط است. همچنین این تخته‌ها فضایی دلنشین و صمیمی میان کاربران ایجاد می‌کنند.

اسپیکر بلوتوث بیسیم

اگر دوست دارید هنگام کار طنین موسیقی در دفتر کار شما شنیده شود؛ هیچ چیز بهتر از یک اسپیکر بلوتوث بیسیم پاسخگوی نیاز شما نیست. این اسپیکرها در هر مکانی می‌توانند قرار بگیرند و دسترسی به آن برای پخش موسیقی از روی سایر ابزارهای دیجیتالی ساده است. در نتیجه می‌تواند روشی خوب برای اشتراک موسیقی‌های مورد علاقه باشد.

گل و گیاه

ما مجبور نیستیم به شما مزایای حفظ گیاهان در خانه را بگوئیم؛ اما نباید آنها را در دفتر خود نیز نادیده بگیرید. فقط نگاه کردن به آنها می‌تواند به شما کمک کند احساس آرامش بیشتری داشته باشید؛ و مراقبت از آنها تنها هفته ای یکبار وقت کمی را از شما می‌گیرد.


[ بازدید : 263 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

۵ نکته برای طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری

يکشنبه 18 شهريور 1397
13:11
محیا یوسفی

موضوع عجیبی نیست اگر شنیده باشید محیطی که در آن زندگی می‌کنید، می‌تواند نقش مهمی در روحیه و احساس شما ایفا کند. اما آیا می‌دانستید که شرایط محیطی می‌تواند بر کارایی شما هم تاثیر مثبت بگذارد؟ در این مقاله وب‌سایت مکعب گروپ به بررسی 5 ایده برای طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری که موجب افزایش کارایی می‌شود، می‌پردازیم.

دکوراسیون اداری

تعدادی از ترفندهای طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری ساده و اقتصادی است؛ و شما می‌توانید در دفتر خود با هدف افزایش انرژی، الهام گرفتن و انگیزه گرفتن در طول روز، از آنها استفاده کنید.

زیبایی بسیاری از این نکات در این است که آنها را می‌توان تقریبا در هر دفتر بزرگ یا کوچک، دفتر خانگی و… استفاده کرد. بنابراین بدون توجه به شرایط داخلی که با آن کار می‌کنید، یک، دو یا همه پنج ایده از این ایده‌ها را برای ایجاد فضای کاری شادتر، سالم‌تر و کارآمدتر، امتحان کنید.

حداکثر افزایش نور پردازی

بهینه‌سازی روشنایی محیط کاری، یکی از ساده‌ترین راه ها برای افزایش انرژی و کاهش فشار بر چشم ها (که از تلاش برای خواندن با نور کم ایجاد می شود) است. نور طبیعی در این زمینه بیشترین اثر را دارد و پیشنهاد می کنیم با استفاده از پنجره های بزرگ و شیشه های روشن به جای مات یا پرده های زخیم، حداکثر استفاده را از آن در طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری ببرید. اما حتی اگر کنترل شما بر نور طبیعی محدود باشد؛ انتخاب لامپ های با رنگ روشن، باعث تغییر زیادی در افزایش روزانه انرژی شما خواهد شد.

آشکار کردن طراحی مینیمال

زیبایی شناسی مینیمالیستی بیشتر از آن است که فقط فضای شما را شیک و زیبا کند. این روش در طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری انجام کارها را آسان تر می کند. از به هم ریختگی اطراف شما می کاهد و در نتیجه فضای شما را بدون دردسر مرتب و سالم نگه می دارد و در نتیجه انرژی بیشتری را به شما منتقل می کند.

رنگ های الهام بخش

رنگ ها پتانسیل بالایی در افزایش یا کاهش کارایی دارند. بنابراین باید در استفاده از آن در طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری دقت کافی داشته باشید. با توجه به علم رنگ شناسی، رنگ های طیف آبی، ذهن را تحریک می کنند؛ رنگ زرد الهام بخش خلاقیت است و سبز باعث احساس آرامش می شود. البته این تاثیرات می تواند از فرد به فرد متفاوت باشد. پس اگر دفتر کار خصوصی خود را طراحی می کنید؛ رنگ ها را بر اساس احساس شخصی خود انتخاب کنید.

عطرهای تسکین دهنده

کلیدی برای شاداب ماندن در همه روزهای زندگی روزمره این است که مطمئن شوید هیچ کدام از حواس ششگانه خود را نادیده نگیرید؛ و این بدان معنی است که ذهن خود را به عطرهایی که از طریق فضای شما می آیند احاطه کنید. طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری را در این زمینه نیز در نظر بگیرید. عصر نعناع به طور معمول برای انرژی دادن و تازه کردن، استفاده می شود؛ در حالی که عطر مرکبات می تواند انرژی را افزایش و استرس را کاهش دهد. و اگر هنوز فکر می کنید کافی نیست یک شمع معطر بخورید، پخش کننده های ضروری روغنی یک راه عالی و فوق العاده ایمن برای اطمینان از این است که به خوبی از عطر استفاده می کنید.

سبزی پر جنب و جوش

به عنوان انسان، ما موجوداتی هستیم که می تواند به طور جدی در مواقعی از زندگی آزرده خاطر باشد. اما خوشبختانه، این مشکل برای مبارزه، راهکار ساده ای دارد. اضافه کردن گیاهان سبز به فضای کاری شما، علاوه بر پاک کردن هوای محیط، موجب احساسات خوب خواهد شد و از طرفی فرصت های بیشتری را برای سفارشی کردن فضای داخلی با گلدان های تزئینی و طبیعی ارائه می‌دهد.

امیدواریم از این مقاله وب‌سایت مکعب گروپ برای طراحی خلاقانه دکوراسیون اداری استفاده کنید.


[ بازدید : 262 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انتخاب صندلی اداری مناسب و نکاتی درباره آن

شنبه 10 شهريور 1397
20:56
محیا یوسفی

میز اداری

انتخاب صندلی اداری موضوع بسیار مهمی است. اگر کارمند هستید و دائما روی صندلی اداری می‌نشینید، قطعا شگفت‌زده می‌شوید که چه مدت طولانی از زندگی خود را روی این صندلی‌ها گذرانده‌اید. در واقع اگر 40 ساعت در هفته را روی صندلی اداری خود بنشینید؛ این عدد در طول یک سال به حدود 1900 ساعت خواهد رسید. ممکن است شما چندین سال مشغول به کار باشید و این مسئله را هنوز جدی نگرفته باشید؛ اما اگر صندلی شما نامناسب باشد، خیلی زود دچار مشکلات متعددی شده که شما را به فکر انتخاب یک صندلی اداری بهتر خواهد انداخت.

به رغم این محاسبه، اغلب مدیران و صاحبان کسب و کار، پول بیشتری را صرف
خرید میز اداری می‌کنند؛ تا اینکه آن‌را صرف خرید و انتخاب صندلی اداری نمایند. این در حالی است که بعضی از افراد در طول زندگی خود ساعات بیشتری را صرف نشستن روی این صندلی‌ها می‌کنند؛ تا صرف خوابیدن روی تخت!

پس بهتر است برای انتخاب صندلی اداری خود اولویت بیشتری قائل شویم و برای خرید آن حساسیت ویژه‌ای به خرج دهیم.

بسیاری از مطالعات ارگونومی انجام شده و نشان داده است که انتخاب صندلی اداری حمایتی و ارگونومیک، باعث افزایش بهره‌وری و افزایش فعالیت کارکنان می‌شود. در حالی که انتخاب صندلی اداری بد، می‌تواند منجر به ایجاد فشار بر کمر و اندام‌های تحتانی، مشکلات پا و بیماری تونل کارپال شود؛ که همه این موارد می‌تواند موجب کاهش کیفیت کار کارکنان شود.

بنابراین، به جای از دست دادن پول به دلیل کاهش کیفیت کارمندان، بهتر است که پول خود را صرف انتخاب صندلی اداری با کیفیت نمایید؛ تا بتوانند سلامت کارکنان خود را حفظ کرده و بهره‌وری را افزایش دهید. مطمئن باشید هزینه خرید صندلی‌های خوب کمتر از مقداری است که کاهش کیفیت کار کارکنان بر دوش شما خواهد گذاشت.

چه چیزی را هنگام انتخاب صندلی اداری در نظر بگیریم؟

صندلی اداری

صندلی اداری

صندلی های اداری بخشی از دکوراسیون هر دفتر هستند؛ و بسیاری از صاحبان کسب و کار سعی می‌کنند مطمئن شوند که آنها از نظر ظاهری خوب و زیبا به نظر می‌رسند؛ بدون اینکه نگران تأثیرات بهداشتی و سلامتی صندلی برای فردی که از آن استفاده می‌کند، باشند. در حالی که طراحی و یا ارگونومی صندلی باید بالاتر از هر چیز دیگری در انتخاب صندلی اداری مورد توجه قرار گیرد.

پشتیبانی کمر

یک صندلی اداری مناسب باید بتواند به خوبی کمر و بخش پشتی شما را حمایت و پشتیبانی کند. بعضی از صندلی هایی که بهتر هستند؛ حتی یک پشتیبانی قابل تنظیم برای کمر دارند؛ که به کاربر اجازه می‌دهد صندلی را بالا و پایین کنند. این ویژگی در جلوگیری از فشار به کمر که می تواند به مرور زمان بدتر شده و تبدیل به درد عصب سیاتیک شود (وضعیتی که می‌تواند ناتوان کننده باشد.) بسیار موثر است.

قابلیت تنظیم

تقریبا تمام صندلی های اداری دارای تنظیم ارتفاع و جای دست هستند. با این حال، این ویژگی مهم‌ترین تنظیمات لازم برای انتخاب صندلی اداری نیست. بهترین صندلی های اداری حداقل پنج تنظیم دارند و برخی از آنها دارای 14 تنظیم مختلف است.

ویژگی‌های مهمی که باید در انتخاب صندلی اداری قابل تنظیم در نظر گرفت شامل: پشتیبانی کمری، عرض و ارتفاع بازو، عرض و ارتفاع صندلی، زاویه صندلی و پشتی صندلی و کنترل تنش.

پایه چرخ دار

تقریبا تمام صندلی‌های اداری دارای پایه چرخ دار هستند. این موضوع در در انتخاب صندلی اداری جزو بدیهیات است. با این حال اگر کفپوش دفتر دندانه‌دار باشد، ممکن است لازم باشد صندلی‌هایی با چرخ مخصوص حرکت روی چنین کفپوش‌هایی بخرید. فراموش نکنید که صندلی چرخ دار در جلوگیری از فشار به بدن شما برای حرکت‌های کوچک مثل رسیدن به یک میز بسیار مهم است.

پایه مفصل گردنده

تمام صندلی‌های اداری باید به راحتی روی مرکز خود، برای دسترسی به قسمت‌های مختلف میز بچرخند. اگر صندلی به راحتی چرخش نداشته باشد، خستگی بازو و کمر که ناشی از افزایش بیش از حد تلاش برای رسیدن به موارد مختلف است حاصل شود. پس به این موضوع نیز در انتخاب صندلی اداری خود دقت کنید.

جنس پارچه صندلی

پارچه صندلی باید قابل تنفس باشد؛ تا صندلی پس از ساعت‌ها نشستن روی آن، گرم و ناراحت کننده نشود. علاوه بر این، باید فوم آن ارتفاع مناسبی داشته باشد تا از میزان فشار بر اندام‌های تحتانی بکاهد.

امیدواریم این مقاله وب‌سایت مکعب گروپ راهنمای خوبی برای انتخاب صندلی اداری باشد. خوشحال می‌شویم نظر شما را درباره یک صندلی اداری خوب بدانیم.


[ بازدید : 257 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چند نکته مهم هنگام انتخاب میز کار برای دفاتر اداری

جمعه 9 شهريور 1397
17:14
محیا یوسفی

هنگام انتخاب یک میز کار یا همان میز اداری، مهمترین نکته این است که اطمینان حاصل شود که میز به همه نیازهای خاص شما پاسخ می دهد؛ تا بتوانید بیشترین بهره وری را داشته باشید.

میز اداری

قبل از استفاده از هر گزینه ایر، یک چک لیست از آنچه شما باید هنگام خرید میز کار به آن توجه کنید را در این مقاله آورده ایم. هنگامی که شما این عوامل مهم را تعیین می کنید، دید بهتری نسبت به آنچه که از یک میز اداری می خواهید به دست می آورید. پس زا بررسی ویژگی های لازم یک میز کار، شما می توانید به ملاحظات دیگر مانند فضای اداری در دسترس شما، بودجه خود و ظاهر مورد علاقه خود، توجه کنید.

ساخت یک چک لیست دارای اولویت برای خرید میز کار

چگونه کار می کنید

آیا شما زمان زیادی را صرف تولید و مرتب سازی اسناد و مدارک، تهیه پیش نویس یا طراحی برنامه ها یا تایپ کردن بر روی کامپیوتر می کنید؟ آیا شما اغلب جلسات خود را در دفتر خود نگه دارید و یا ارباب رجوع زیادی دارید؟

نیازهای کاری شما

آیا شما از چاپگر، یا بیش از یک مانیتور کامپیوتر استفاده می کنید؟ یا نیاز به ذخیره سازی بیشتر برای فایل ها یا پوشه های خود دارید؟ آیا کس دیگری جز شما زا میز کار شما استفاده می کند.

آشنایی با اصول اولیه ارزیابی میز کار

هنگام ارزیابی یک میز کار، تمرکز بر موارد زیر است:

  • نیازهای شخصی کار
  • اندازه فضای اداری
  • بودجه موجود
  • ظاهر مورد علاقه و زیبایی شناسی

در انتخاب میز کار این موارد را در نظر بگیرید:

  1. برای کسانی که زمان زیادی را خارج از دفتر کار می گذرانند و یا زیاد به ماموریت می روند؛ یک یمز کار با فضای قابل قفل شدن، جهت حفظ امنیت و حریم خصوصی، بسیار مهم است.
  2. اگر اقلام زیادی را باید جلوی دست خود داشته باشید، وجود فضای خالی بیشتر روی میز و یک میز L شکل یا U شکل می تواند فضای سطحی بیشتری را ارائه دهد.
  3. اگر شما با بیش از یک مانیتور برای کامپیوتر خود دارید و یا با یک چاپگر روی میز کار خود کار می کنید، با قرار دادن چاپگر خود در بخش دیگر مبلمان اداری مانند قفسه کتاب، یا اضافه کردن یک میز کوچک به جلوی میز خود، فضای بیشتری را ایجاد کنید.
  4. اگر جلسات تان را با دیگران در دفتر خود هماهنگ می کنید، یک میز ماژولار با مبلمان اداری مشابه، ممکن است انتخاب خوبی باشد، مانند میز L-Shaped (ال شکل) یا U-Shaped (یو شکل).
  5. بسیاری از افراد به دنبال سطوح و فضای ذخیره سازی بیشتر در میز اداری هستند. اگر شما در تلاش برای دستیابی به هر دو هستید، با استفاده از فضای عمودی، سعی کنید فضای کل دفتر خود را به حداکثر برسانید.
  6. قبل از خرید یک میز، اندازه محل کار خود را اندازه گیری کنید. شما باید اجازه دهید 3?5 تا 4 فوت (هر فوت حدودا 30 سانتی متر) فضای پشت میز خالی باشد. در واقع شما باید اتاق را برای حرکت رد اطراف میز بهینه کنید تا رفت و آمد ساده و بدون دردسر باشد.
  7. اگر فضای محدودی دارید، یک میز کوچکتر مانند میز کامپیوتر می تواند مجهز به سطوح کار کشویی، کشوها، چنگک ها یا قفسه ها باشد. یک میز گوشه ای گزینه دیگری برای فضاهای کوچک و همچنین دفاتر خانگی است. همچنین اطمینان حاصل کنید که پنجره ها و درب ها، با وجود میز کار در اتاق بدون محدودیت باز و بسته می شوند و به خاطر داشته باشید که پنجره های کرکره ای می توانند به کنترل نور طبیعی کمک کنند.
  8. بودجه در نظر گرفته شده اغلب تعیین خواهد کرد که چه نوع میز اداری را برای دفتر کارتان می توانید بخرید. معمولا هم بودجه شما اجازه نمی دهد همه چیز را با هم داشته باشید. در نتیجه در این زمینه بهتر است موارد مهم را اولویت بندی کنید.
  9. علاوه بر این، میز شما باید تصویر و زیبایی شناسی مورد نظر شما را نشان دهد. محیط دفتر شما معاصر، مدرن یا سنتی است؟ آیا چوب یا لمینیت را ترجیح می دهید یا…؟

در نهایت فراموش نکنید که انتخاب یک میز کار خوب نیازمند اولویت بندی درست، مشورت با طراحان دکوراسیون و در نظر گرفتن فضای اداری است.



[ بازدید : 242 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوراسیون اداری - پارتیشن اداری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]